מדוע בליכוד התחילו לאחרונה לחזר אחר דמויות סרוגות מוכרות?

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, מתייחס בטורו השבועי בעיתון 'ידיעות אחרונות': "נתניהו אוהב את השותפות שלו קטנות וצייתניות, וסמוטריץ' לא צייתן וכבר לא כל כך קטן"
חרדים 10
ו' טבת התשפ"ב / 10.12.2021 14:38

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, מתייחס בטורו השבועי בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ למפקד האחרון עליו הכריז יו”ר הציונות דתית, בצלאל סמוטריץ’.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

“הסקרים האחרונים מגלים שההצבעה הטקטית הפכה לתמיכה אסטרטגית. סמוטריץ’, שגמגם על גבול אחוז החסימה כל הבחירות, מתחיל עכשיו משישה, אפילו שבעה מנדטים”.

לדברי סגל, סמוטריץ’ “יכול היה להרוויח יותר לו חשף את הלחצים שהופעלו עליו מהליכוד לתמוך בברית עם רע”מ, אבל הוא מעדיף לוותר על מנדט־שניים כדי לשמר את הברית הזו. הליכודניקים כל כך השתכנעו מהטענה שממשלה בתמיכת עבאס לא עמדה על הפרק, שהם שכחו מי סיכל אותה.

“סמוטריץ’ מאמין שקו השבר החדש בפוליטיקה הישראלית איננו בין ישראל הראשונה לשנייה, אלא בין המאמינה לחילונית, והוא משוכנע שביכולתו לדבר אל בוחרי הליכוד בשפה היהודית ששני הצדדים דוברים.

“מטרת-העל של סמוטריץ'”, כותב סגל, “היא לצאת מגבולות הגזרה החרד”ליים: קודם להגיע לכל הכיפות הסרוגות ואחר כך גם לימין חילוני. המפקד שעליו הכריז לאחרונה נועד לשרת את המטרה הזו. אבל האם זו גם המטרה של נתניהו?

“בליכוד התחילו לאחרונה לחזר אחר דמויות סרוגות מוכרות כדי להקים מפלגה שתרסק סופית את ימינה ותכווץ את הציונות הדתית. נתניהו אוהב את השותפות שלו קטנות וצייתניות, וסמוטריץ’ לא צייתן וכבר לא כל כך קטן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות