‘אני מפוחד’: רעולי פנים שדדו ‘סופר’ בתפרח לעיני לקוחות

אמש, בשעת ערב, נכנסו שני רעולי פנים ל'סופר תפרח' ביישוב החרדי שבדרום - וביצעו שוד לעיני הלקוחות והמוכרים: תלשו את הקופות ונמלטו • עובד לחרדים 10: "הייתי עם עגלה ביד וצעקתי להם שיסתלקו. פחדתי לעצור אותם" • קונה ב'סופר': "היה ממש מפחיד, לא מכירים דברים כאלה"
ישראל יוספי
ו' טבת התשפ"ב / 10.12.2021 10:27

הדרום הפרוע: אמש (חמישי) בשעה 20:30 בערב, נכנסו שני שודדים רעולי פנים, ככל הנראה תושבי הפזורה הבדואית, ל’סופר תפרח’ ביישוב החרדי שבדרום – וביצעו שוד לעיני הלקוחות והמוכרים המשתאים: הם תלשו את הקופות ונמלטו מהמקום.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

לדברי עדי ראייה, השודדים ניצלו את ההזדמנות בחסות הגשמים והחושך – ונכנסו פנימה לחנות בזמן שה’סופר’ היה עמוס בלקוחות שערכו קניות לכבוד שבת.

שרון, עובד שהיה בסופר בזמן השוד – מתאר בשיחה עם חרדים 10: “הגיע רכב ובו שני אנשים רעולי פנים, עם סכינים, לקחו שתי קופות עם הכסף נמצא בפנים וברחו.

“היה בלגאן, רעש, הייתי באזור אחר ב’סופר’. רק אחרי שהיו צעקות שיש שוד, הגעתי וראיתי אותם לקראת הסוף. הייתי עם עגלה ביד וצעקתי להם שיסתלקו. פחדתי לעצור אותם.

“הם הצליחו לברוח עם השלל. זו פעם ראשונה שזה קורה בשעה כזו מוקדמת, שמונה וחצי בערב. אני מאמין שזה ימשיך להיות ככה, יש מכת פריצות בתפרח. אני מאמין שהמשטרה תטפל בזה, זה נפוץ הפריצות בעסקים קטנים ,כנראה לא היינו מאורגנים בהתאם.

“היינו אני ומנהל החנות, היו לקוחות שברחו ולא רצו לקחת סיכון שיקרה משהו גרוע יותר”.

לאחר הפריצה, הגיע כוח המשטרה לזירה ונפתחה חקירה.

היום חזרו חוקרי משטרת ישראל אל הסופר ואספו ממצאים נוספים להשלמת החקירה.

לקוחה שהייתה ב’סופר’ בזמן השוד מתארת בשיחה עם חרדים 10 את רגעי האימה: “הגיעו רעולי פנים בזמן שעשינו קניות, הם תלשו את הקופות ממקומם וברחו. היה כאוס שלם, ממש פחדנו. הסתכלנו – ולא עשינו דבר. היה ממש מפחיד, לא מכירים דברים כאלה”.

היא מספרת על המצב ביישוב תפרח לאחרונה: “יש מכת פריצות מצד בדואים, גונבים רכבים, פורצים לדירות. הפעם זה עלה מדרגה. הם הפסיקו לפחד – מהסיבה שהמשטרה לא עושה דבר בנושא ולא עוצרת את הפורצים בכלל. אנחנו חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות. בפעם הבאה הם יגיעו עם נשק חם וזה עלול להיגמר  אחרת.

“המשטרה חייבת לעצור את ההפקרות הבדואית בנגב. הגיע הזמן לטפל ולהפסיק עם הדיבורים.  אי אפשר לחיות כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות