טראמפ: ביבי בגד בי בגידה איומה, בלעדיי ישראל היתה מושמדת

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, בראיון בלעדי לספרו החדש של העיתונאי ברק רביד: "אף נשיא לא עשה למען ישראל את מה שאני עשיתי. אפילו לא קרוב" • "האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי. עשה את זה בסרטון. היה יכול לשבת בשקט.  זו טעות נוראית. לא דיברתי איתו מאז"
חרדים 10
ו' טבת התשפ"ב / 10.12.2021 09:46

נשיא ארה”ב לשעבר, דונלד טראמפ, העניק ראיון בלעדי לספרו החדש של העיתונאי ברק רביד – “השלום של טראמפ”.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

טראמפ התייחס לבחירות בארה”ב והאשים: “הבחירות במדינה הזו נגנבו ונתפרו, בגלל אנשים טיפשים וחלשים שלא נלחמו בשביל הנשיא. לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני. לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני”.

יותר מכל, טראמפ כועס על אותה ברכה מצולמת לביידן שנתניהו פירסם למרות שלדבריו נגנבו הבחירות. רעייתו מלניה היא זו שראתה ראשונה את הסרטון והפנתה את תשומת ליבו.

“אני התאכזבתי ממנו רק ברמה האישית. אני אהבתי את ביבי. אני עדיין אוהב את ביבי. אבל אני גם אוהב נאמנות. האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי. לא רק שהוא בירך אותו – הוא עשה את זה בסרטון מוקלט. ביבי היה יכול לשבת בשקט.  זאת טעות נוראית. לא דיברתי איתו מאז”.

“קח לדוגמה את הגולן. זה היה ביג דיל”, אמר טראמפ. “מישהו אמר לי שהערך של העסקה הזו הוא עשרות מיליארדי דולרים. כמו חתיכת נדל”ן. זה מקום גבוה, אז הוא חשוב מבחינה אסטרטגית. אני השגתי את זה עבורם. אנשים אמרו לי שזו הייתה מתנה ששווה עשרה מיליארד דולר.

“עשיתי את זה לפני הבחירות – וזה עזר לנתניהו הרבה. אולי זה עזר לו להשיג תיקו. כלומר, הוא היה מפסיד את הבחירות בלעדיי ובזכותי הוא יצא תיקו. הוא עלה הרבה בסקרים אחרי ההחלטה על רמת הגולן. הוא עלה בעשרה או ב־15 אחוזים.

“אגב, בישראל אני האדם הכי פופולרי כי הם מבינים. אני לא מתמודד בבחירות בישראל אז זה לא משנה, אבל אני שומע שאחוזי הפופולריות שלי בישראל מעיפים את הגג”.

באשר לאיראן, אמר טראמפ: “אני זוכר את ביבי נתניהו מגיע לארצות הברית ומתחנן לאובמה לא לעשות את העסקה עם אירן”.

לדבריו, “כל מה שנתניהו קיבל מביידן זה ההסכם עם איראן. זה כל מה שהוא קיבל ממנו. אני לא מבין איך יהודים יכולים להצביע לביידן או לאובמה עם מה שנעשה להם עם הסכם הגרעין… אם אני לא הייתי מגיע, אני חושב שישראל הייתה מושמדת”.

העיתונאי אריאל כהנא מ’ישראל היום הגיב: “כשמדובר בנתניהו, בידיעות אחרונות שוב לא נותנים לעובדות לקלקל כותרת טובה – ואפילו שהגיעה מהנשיא הפרו ישראלי ביותר אי פעם. כי בניגוד לדברי טרמאפ, נתניהו היה דווקא מהאחרונים לברך את ביידן. גם כשעשה זאת, שיחק עם המילים ואפילו חטף ביקורת בזמן אמת. כדאי שמישהו יעדכן את טרמאפ באמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות