“סדום ועמורה”: זו הסיבה שחבר מועצה מש”ס גרם לנוכחים לנטוש

אחרי שביקש לאסור על מורים להט"בים ללמד בראשון לציון: חבר מועצת העיר, הרב אריה כהן מש"ס, דורש למנוע הגעת מרצים מעמותות של להט"בים כדי להרצות בפני ילדים בני 15-13 • "הסדום והעמורה שהולך להיות... סדום ועמורה זו לא המצאה שלי"
חרדים 10
ה' טבת התשפ"ב / 09.12.2021 10:50

במהלך ישיבת מועצה שהתקיימה אמש (רביעי) בראשל”צ, התבטא חבר המועצה הרב אריה כהן מש”ס נגד קהילת הלהט”ב – וגרם לרוב חברי המועצה לנטוש את הדיון.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

לפי דיווח של אור רביד בחדשות 12, הרב כהן יצא בדבריו נגד הגעת מרצים מעמותות של להט”בים כדי להרצות בפני ילדים בני 15-13 – שעדיין לא ‘מעוצבים נפשית’.

“אני לא חושב שזה ראוי, אני נגד זה ולכן זו ההצעה שלי לסדר”,  אמר הרב כהן. “לא נגד הלהט”בים. הסדום והעמורה שהולך להיות… סדום ועמורה זו לא המצאה שלי. איפה רואים את זה?”

בעקבות דבריו, כאמור, החליטו חברי מועצה לנטוש. אחת הנוכחות שאלה: “אני יכולה לצאת? תקראו לי כשזה מסתיים. למה אני חייבת לשמוע את זה?”

כהן השיב לה: “למה? זו תורה”. והוסיף: “אין לי שום דבר נגד הלהט”בים”.

גם לפני כחודשיים יצא הרב  כהן נגד קהילת הלהט”ב בעיר, לאחר שהעלה לסדר היום הצעה, שבה ביקש מראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, שלא לאפשר למורים מהקהילה הלהט”בית  ללמד בבתי הספר בעיר.

ראש העירייה ראשון לציון, רז קינסטליך, גינה את דבריו: “שוב חבר המועצה כהן מתבטא באופן חשוך נגד קהילה שלמה. אנו מוקיעים ומובכים שוב מדבריו החשוכים של אריה כהן, אצלנו בעיר יש מקום לכולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות