הח”כ בבית פצועת הפיגוע בשמעון הצדיק: “רואים פה נס מהלך” • צפו

פיגוע הדקירה בשכונת שמעון הצדיק: יו"ר 'נעם', ח"כ אבי מעוז, הגיע אל ביתה של הפצועה, מוריה כהן, כדי לחזק אותה ואת משפחתה • "אנחנו רואים אישה איתנה שבטוחה בצדקת הדרך"
אריה ריבקינד
ה' טבת התשפ"ב / 08.12.2021 22:50

ח”כ אבי מעוז מהציונות הדתית הגיע הערב (רביעי) לבקר את מוריה כהן,  פצועת פיגוע הדקירה הבוקר בשכונת שמעון הצדיק בירושלים,  וחיזק אותה ואת משפחתה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

“אנשים גיבורים שחיים פה במסירות נפש עצומה”, אמר הח”כ במהלך הביקור בבית משפחת כהן.

מעוז: “ברוך ה’ אנחנו רואים פה נס מהלך על שתיים. אישה ששכנה דקרה אותה לאור היום ועל יד ילדיה וכעת אנחנו רואים אישה איתנה שבטוחה בצדקת הדרך”.

הוא הוסיף: “המקום הזה, השכונה הזו בירושלים, שכונת שמעון הצדיק, היא שלנו. עם ישראל הוא הריבון פה ובעזרת ה’ הריבונות והמשילות תחזור גם לשמעון הצדיק וגם לכל רחבי ירושלים וארץ ישראל כולה. באתי להתחזק ואכן התחזקתי”.

משפחת כהן הודתה לח”כ מעוז, שהיה הח”כ הראשון שהגיע לבקר בביתם.

קודם לכן חיזק ח”כ מעוז את משתתפי הצעדה שקיימו ארגונים שונים, במטרה לחזק את תושבי המקום. מעוז שוחח עם הצועדים ועודד אותם על פעילותם המהירה למען תושבי השכונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פיגוע בשכונת שמעון הצדיק
    31/01/2022 07:39
    ניר אייל
  1. מן השמיים נשלחים אלינו רמזים בדמות ניסים. פעם אחר פעם והשם מצפה שסוף סוף עם ישראל בניו, יתעוררו, יקומו כלביאים , ויכריעו את מבקשי נפשם אחת ולתמיד.עם שלא נלחם בחרבו על אדמתו – לא זכאי לה.