מוריה כהן שנפצעה בפיגוע הדקירה: “זיהיתי את המחבלת כשכנה” • צפו

מוריה כהן, שנקרה הבוקר בכניסה לשכונת שמעון הצדיק כשצעדה עם 5 ילדיה, שוחררה מבית החולים • בראיון לחדשות 13 היא מספרת על הרגע בו דקרה אותה המחבלת - לאחר שזיהתה אותה כשכנתה: "הייתי בטוחה שהמחבלת מחכה לחברה שלה מבית הספר. אני לא מהאנשים שחושדים"
חרדים 10
ד' טבת התשפ"ב / 08.12.2021 18:28

מוריה כהן, תושבת שכונת שמעון הצדיק,  בת 26, שנדקרה מול חמשת ילדיה על ידי מחבלת בת 14 בפיגוע הבוקר (רביעי) בכניסה לשכונה – סיפרה לחדשות 13 על הפיגוע.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

מוריה שוחררה אחר הצהריים מהמרכז הרפואי הדסה הר הצופים, לאחר שהצוות הרפואי שלף מגבה את הסכין שהייתה באורך 30 ס”מ, ובנס לא נפגעו איברים פנימיים.

לדבריה, היא  זיהתה את המחבלת מהשכונה. “הכול היה עניין של שניות. היא עקבה אחריי והסתכלה עליי, והייתי בטוחה שהיא מחכה לאיזו חברה שלה מבית הספר. אני לא מהאנשים שחושדים באנשים שמסתכלים, בגלל זה לא זזתי. הם שכנים שלנו, זה חמור ומתסכל מאוד שאני מכירה אותה בפנים”.

כהן הודתה לאנשים שבאו לעזור לה והזעיקו עזרה: “אני מודה לכל האנשים האלה, הם שליחים של הקדוש ברוך הוא”.

המחבלת הדוקרת נמלטה מהמקום לאחר הפיגוע ואותרה ונעצרה מאוחר יותר בבית ספר סמוך.

מנהל המחלקה הכירורגית בהדסה הר הצופים, פרופ׳ חגי מזא״ה, סיפר הבוקר: “הפצועה פונתה אלינו על ידי מד״א כשהסכין נעוצה בגבה, בדיוק כפי שצריך לפנות במקרה כזה. במזל גדול – למרות גודלה של הסכין, הדקירה בגבה לא הייתה עמוקה ואנו משחררים אותה לאחר הטיפול לביתה”.

דביר כהן, בעלה של מוריה, סיפר:  “היא היתה שכנה שלנו ומכירה אותנו. כמובן לא שכנים מהסוג שאני מבקש מהם ביצים או חלב. אנחנו סובלים מהם התנכלויות יומיומיות”.

על הפיגוע אמר: “הייתי במילואים ולכן אשתי יצאה הבוקר עם חמשת הילדים ברגל. אחת השכנות הערביות שגרה בשכנות אלינו עקבה אחריה ונצמדה אליה. כשאשתי שהגיעה מרחק כמה עשרות מטרים מהבית, המחבלת דקרה אותה. הבן שלי צעק: ‘אמא יש לך סכין בגב’. המחבל כנראה נבהלה מהסיטואציה וברחה. אם היא הייתה ממשיכה – אני לא יודע איך זה היה נגמר ולא רוצה לדמיין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות