מקלב: צריך כניסה נוספת למודיעין עילית. השרה: הפתרון – אוטובוסים

חבר הכנסת אורי מקלב הציג בכנסת את מצוקת תושבי מודיעין עילית: "היציאה מהעיר לוקחת חצי שעה ויותר - יש לזרז הקמת כניסה נוספת לעיר" השרה מיכאלי: "הפתרון למצוקת תושבי העיר איתם אני מזדהה הוא תחבורה ציבורית"
אריה ריבקינד
ד' טבת התשפ"ב / 08.12.2021 14:22

מצוקת התחבורה בכניסה למודיעין עילית: ח”כ אורי מקלב פנה במליאת הכנסת אל שרת התחבורה וקבל על המצוקה המתמשכת של תושבי העיר החרדית.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

“לצערנו, אנחנו עדים למצוקה תחבורתית קשה ביציאה והכניסה לעיר מודיעין עילית. לאחרונה הציבו רמזור חדש שאומנם משפר את בטיחות הנוסעים, אך השליך לרעה על הנוחות וזמני היציאה”,  אמר מקלב – ודרש כניסה ויציאה נוספות לעיר.

לפני כשנה התחיל משרד התחבורה לקדם את פיתוח כביש הגישה מצומת שילת ועד לעיר, כולל כניסות ומחלפים. “לצערנו, זה לוקח זמן רב ויש להאיץ את הפרויקט הזה, דבר זה חוסם את הכביש ומכביד לא רק על תושבי העיר המונה למעלה משמונים אלף תושבים, אלא על כל הנוסעים בכביש”.

שרת התחבורה מירב מיכאלי השיבה כי משרדה יבחן את הנושא לקידום כניסה נוספת לעיר, ואף יבחן את תפקודו של הרמזור בכדי לצמצם את עומסי התנועה במקום. שרת התחבורה ציינה באופן כללי, כי מדיניות משרד התחבורה הינה קידום תחבורה ציבורית ומערכות להסעת המונים בכלל המקומות בארץ, בהם גם ישובים קטנים.

מקלב העיר כי עומסי התנועה הרבים ביציאה ממודיעין עלית נגרמים מאוטובוסים רבים ולא רק כלי רכב פרטיים, כך שעדיין יש לקדם כניסה נוספת לעיר.

“בשנים האחרונות גדל מספר כלי הרכב בארץ בהיקפים חסרי תקדים, כתוצאה מפיתוח הכבישים ללא פיתוח מערכות הסעת המונים מתקדמות”, אמרה מיכאלי. “הפתרון למצוקת תושבי העיר איתם אני מזדהה הוא תחבורה ציבורית, נביא יותר שירות ונשנה את אופן הנסיעה של הישראלים מכלי רכב פרטיים לתחבורה ציבורית”.

יצוין, כי מרבית התושבים במודיעין עלית כבר משתמשים בתחבורה ציבורית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות