השר הנדל: ‘לא מוכן שגפני יקרא לי ‘פריץ’. כיבדתי את האדמו”רים’

שר התקשורת לא מתרגש מהביקורת החרדית עליו: "לא מרגיש צורך להצטדק. אני לא יושב בפגישות מקצועיות עם כיפה, אם הייתי הולך להדלקת נרות הייתי שם כיפה" • "מצחיק אותי שכאלה שלא הגנו יום אחד בחייהם על המדינה ולא עשו כלום למענה, תוקפים אחרים"
חרדים 10
ד' טבת התשפ"ב / 08.12.2021 14:53

שר התקשורת יועז הנדל מגיב לביקורת הקשה שספג מהציבור החרדי, לאחר פגישתו במשרד התקשורת עם רבנים ואדמו”רים על ‘הקומה הכשרה’.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

“כיבדתי את האדמו”רים מאוד”, אמר הנדל בראיון ל-103FM. “אני לא יושב בפגישות מקצועיות עם כיפה, אם הייתי הולך להדלקת נרות הייתי שם כיפה. אני לא מרגיש צורך להצטדק בפני אף אחד”.

לדבריו, “בתוך השיחה היו שם גם מילים קשות שסותרות את תפיסת עולמי. אני חושב שבמפגש שבין המדינה לבין המגזר, המדינה תמיד גוברת”.

הוא תקף את ח”כ משה גפני: “אני לא מוכן שהוא יקרא לי ‘פריץ’. יש לו בעיה עם ההבנה מה זה יהודי ריבוני בארצו – אין פריצים פה, יש יהודים. אפשר להתווכח, אפשר להגיד שאני טועה, אבל אין כאן פריצים. אם הייתי יכול, הייתי מקים קואליציה רק עם מפלגות שכל חבריהם שירתו בצבא עם תפיסת עולם ציונית”.

הוא הוסיף: “יש לי ביטחון עצמי ביהדות, בציונות ובמחויבות שלי למדינה. מצחיק אותי שכאלה שלא הגנו יום אחד בחייהם על המדינה ולא עשו כלום למענה, תוקפים אחרים ומסבירים לך כמה אתה פטריוט. אני מאוד שמח עם מה שאנחנו עושים”.

 

הנדל התייחס לסקרים המנבאים כי מפלגתו, תקווה חדשה, אינה עוברת את אחוז החסימה. “הסקרים? הסקרים החשובים הם הבחירות. סקרים בינתיים לא כל כך רלוונטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות