בעלה של מוריה שנפצעה: “הבן שלי צעק: ‘אמא יש לך סכין בגב'” • צפו

מוריה כהן, שנפצעה באורח קל בפיגוע דקירה עם סכין באורך 30 סנטימטרים בכניסה לשכונת שמעון הצדיק - שוחררה לביתה • בעלה דביר: "המחבלת שכנה שלנו ומכירה אותנו. הסכין הייתה מאוד ארוכה אך לא פגעה באיברים פנימיים" • "נמשיך לגור שם, זו חלק מהשליחות שלנו בעולם"
חיים טוויל
ד' טבת התשפ"ב / 08.12.2021 13:03

מוריה כהן, בת ה-26 שנפצעה הבוקר (רביעי) בפיגוע דקירה בכניסה לשכונת שמעון הצדיק כאשר צעדה עם ילדיה, ופונתה אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים – שוחררה לביתה, לאחר שטופלה על ידי צוותי כירורגיה ורפואה דחופה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

מנהל המחלקה הכירורגית פרופ׳ חגי מזא״ה, סיפר: ״הפצועה פונתה אלינו כשהסכין נעוצה בגבה, בדיוק כפי שצריך לפנות במקרה כזה. במזל גדול – למרות גודלה של הסכין, הדקירה בגבה לא הייתה עמוקה ואנו משחררים אותה לאחר הטיפול לביתה”.

בעלה של הפצועה, דביר כהן ובני משפחתה שהקיפו אותה מסרו עם צאתם: “אנו מודים בחום לצוות בית החולים הדסה הר הצופים על הטיפול המסור והעוטף, ומאחלים בריאות לכולם״.

דביר בעלה  סיפר בצהריים כי המחבלת שדקרה את רעייתו היא שכנה של המשפחה.

“היא שכנה שלנו ומכירה אותנו”, סיפר. “כמובן לא שכנים מהסוג שאני מבקש מהם ביצים או חלב. אנחנו סובלים מהם התנכלויות יומיומיות”.

על הפיגוע אמר: “הייתי במילואים ולכן אשתי יצאה הבוקר עם חמשת הילדים ברגל. אחת השכנות הערביות שגרה בשכנות אלינו עקבה אחריה ונצמדה אליה. כשאשתי הגיעה מרחק כמה עשרות מטרים מהבית, המחבלת דקרה אותה. הבן שלי צעק: ‘אמא יש לך סכין בגב’. המחבל כנראה נבהלה מהסיטואציה וברחה. אם היא הייתה ממשיכה – אני לא יודע איך זה היה נגמר ולא רוצה לדמיין”.

הוא הוסיף: “אשתי מרגישה טוב. אנחנו נמשיך לגור בשכונה. זו חלק מהשליחות שלנו בעולם”.

על השגרה בשכונה אמר: “במהלך ‘שומר החומות’ הבית שלי ספג 11 בקבוקי תבערה וזריקת אבנים היא דבר יומיומי שבשגרה. אנחנו משתדלים לחיות את חיינו כרגיל ולהתעלם מהפרובוקציות”.

המחבלת, בת ה-14 נמלטה מהמקום לאחר הפיגוע ואותרה ונעצרה מאוחר יותר בבית ספר סמוך לזירת האירוע.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות