ראש העיר לוד מזהיר את בנט: “הם יפילו מטוס, העיר על סף פיצוץ!”

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, שיגר היום (שלישי) מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, בו הוא מתריע: “העיר לוד על סף פיצוץ!” החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים רביבו ביקש שיועברו לעיר באופן דחוף כוחות משטרה נוספים. פנייתו של רביבו מגיעה בעקבות ההסלמה הביטחונית בעיר. “‏לפני כשעה התבשרנו על ניסיון חיסול
חיים טוויל
ג' טבת התשפ"ב / 07.12.2021 19:11

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, שיגר היום (שלישי) מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, בו הוא מתריע: “העיר לוד על סף פיצוץ!”

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

רביבו ביקש שיועברו לעיר באופן דחוף כוחות משטרה נוספים.

פנייתו של רביבו מגיעה בעקבות ההסלמה הביטחונית בעיר. “‏לפני כשעה התבשרנו על ניסיון חיסול נוסף בלוד, כאשר שני תושבי העיר נורו ברכבם לאור יום, במרכז העיר, ככל הנראה ‏על רקע פלילי במסגרת נקמות דם וחיסולי חשבונות בחברה הערבית.

“מדובר באירוע חמור ביותר, המתרחש בגוש דן, 15 דקות מתל אביב. לפיכך,  אנחנו קוראים לך אדוני ראש הממשלה ולשר ‏לביטחון פנים, למנוע עכשיו את האירוע הבא באמצעות הזרמת כוחות משטרה לעיר, עוד היום”.

ראש העיר מפרט את המצוקה של תושבי עירו: “‏תושבי לוד חווים מדי יום אירועים קשים, הגורמים לפגיעה קשה בביטחון האישי. מדי יום נשמעים כאן בלוד, קולות ירי ‏בעוצמה רבה ובמשך דקות ארוכות, הן של ירי בודד והן של צרורות, אשר גורמים לפחד ולבהלה קשה בקרב התושבים”.

רביבו מדגיש כי הפשיעה במגזר הערבי זולגת ופוגעת בכל התושבים: “מקורו של הירי כאמור הוא במגזר הערבי בלוד! אולם ‏אם בעבר תופעות הירי התאפיינו בשכונות הערביות או באירועי שמחה במגזר הערבי, הרי שבחודשים האחרונים יורים ‏בלוד בצרורות בכל ערב, לא רק בשכונות ערביות”.

ראש העיר לוד מביע חשש כי משפחות הפשע יעלו הילוך ובעזרת אמצעי הלחימה הרבים שברשותם יאיימו על המטוסים המריאים מנתב”ג: “לאחרונה החלו משפחות הפשע להשתמש בנשקים אוטומטיים, מאגים וייתכן שבקרוב יתחמשו גם בטילי כתף. החשש ‏לפגיעה באחד ממאות המטוסים שממריאים ונוחתים בלוד הוא מוחשי ואל לנו להגיע לאסון לאומי שכזה”.

ראש העיר מביע זעם על היחס המקל ששופטים מעניקים למשתמשים בנשק חם המסכן חיי אזרחים: “לאחר מבצע מוצלח של המשטרה ‏בתפיסת היורים, הם משוחררים אחרי שעות או ימים בלבד וחוזרים מיד לירות באין מפריע. לצערי יש חשש של שופטים. ‏אני מבקש ממך להביא מיד את חוק ירי לא חוקי שעונשו 10 שנות מאסר, ושלא יפחת מ-5 שנות מינימום”.

רביבו מוסיף ומבקש כי יפעלו במהירות למיגור הפשיעה והאלימות, כיוון שהאזרחים אינם מסוגלים עוד לשאת את המצב הנוכחי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות