פעוטה חרדית נחנקה משרוך: מצבה קשה • אשה מהצוות עוכבה לחקירה

פעוטה בת שנתיים וחצי נחנקה משרוך של קפוצ'ון בחצר גן חרדי בקריית גת • איש הצלה: "לאחר שלמרבה הנס חזר דופק היא פונתה במצב קשה ויציב" • בית החולים: "מצבה קשה מטופלת בחדר הלם" • המשטרה עצרה את אחת הגננות
חיים טוויל
ג' טבת התשפ"ב / 07.12.2021 11:38

ילדה ממשפחה חרדית בת שנתיים וחצי נחנקה הבוקר (שלישי) משרוך של קפוצ’ון בחצר גן ילדים בקריית גת.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

כוחות הצלה שהוזעקו לגן ביצעו בה פעולות החייאה והחזירו לה את הדופק. היא פונתה לבית החולים ברזילי בעיר, כשמצבה מוגדר קשה ויציב.

שלמה רוטשילד, חובש באיחוד הצלה: “כשהגעתי למקום נמסר לנו כי היא נחנקה מהשרוך של הקפוצ’ון. הענקתי לה סיוע ראשוני וביצעתי פעולות החייאה, ולאחר שלמרבה הנס חזר דופק היא פונתה במצב קשה ויציב למרכז הרפואי ברזילי באשקלון”.

חובש רפואת חירום במד”א, מנחם גבריאלוב: “הייתי בסמוך למקום כשקיבלתי את הדיווח באפליקציית הכוננים של מד”א ואנשים סימנו לי מרחוק להגיע אל המעון. ראיתי פעוטה מחוסרת הכרה ומבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות, לאחר שנחנקה משרוך של קפוצ’ון.

“המשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ולאחר שחזר הדופק הכנסנו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מורדמת במצב יציב.”

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: הובאה ילדה בת שנתיים וחצי לאחר שנחנקה ככל הנראה משרוך של קפוצ’ון תוך כדי שהותה בחצר גן ילדים בקרית גת. מצבה קשה מטופלת בחדר הלם.

מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות פציעתה הקשה של פעוטה כבת שנתיים וחצי במעון בעיר קריית גת הבוקר.

חוקרי המשטרה שהגיעו למעון, עיכבו בשלב זה אישה  – שנות ה-30 – מצוות המעון שהייתה אחראית על קבוצת הילדים בזמן המקרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות