‘יצא בשן ועין’: ראש העיר שנחשד בפרשת הרצח התארח בכנסת

‏ראש העיר החרדי, שנחקר בשבועיים האחרונים בחשד למעורבות ברצח אבי אדרי ז"ל בשנת 1990, התארח במשכן - וגם נפגש עם איילת שקד בלשכתה • כתב הפלילים של חדשות 13: "הוא יצא בשן ועין מכתב אישום ופרסום שמו אך ורק בגלל התיישנות, ובכנסת הוא מקבל כבוד. מדהים"
חרדים 10
ב' טבת התשפ"ב / 06.12.2021 17:44

‏ראש העיר החרדי, שנחקר בשבועות האחרונים בחשד למעורבות ברצח של אבי אדרי ז”ל בשנת 1990, וסיים היום (שני) מעצר בית ביישוב בצפון – התארח היום במשכן הכנסת.  זאת, זמן קצר לאחר שבית המשפט העליון דן בערעור שהגיש ראש העיר נגד החלטת בית המשפט המחוזי להתיר לפרסום את שמו.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

ראש העיר גם נפגש עם שרת הפנים איילת שקד בלשכתה, לצורך פגישת עבודה.

ענבר טויזר, כתבת חדשות 12, צייצה: “ראש העיר המכהן שחשוד ברצח אבי אדרי אמנם שוחרר – אבל החשדות נגדו עדיין תקפים. היום ח”כים ממפלגות חרדיות מארחים אותו כלאחר כבוד במשכן הכנסת”.

יוסי אלי, כתב הפלילים של חדשות 13, הגיב לה: “לא רק שהחשד קיים, אלא אם להאמין למשטרה, הוא יצא בשן ועין מכתב אישום ופרסום שמו אך ורק בגלל התיישנות וכי אחד החשודים המרכזיים בתיק אדרי נפטר מקורונה לפני 10 ימים”.

לפי אלי, “במשטרה בטוחים שהוא לקח חלק אקטיבי! ברצח ובכנסת הוא מקבל כבוד. מדהים”.

לאחר מעצרו של ראש העיר, דיווחה אריאלה שטרנבך, הכתבת לענייני חרדים של חדשות 13, על החשד נגד ראש העיר: “מדובר בראש עיר גדולה, עיר חרדית, שידוע שהיה מזוהה בצעירותו עם קהילת ‘שובו בנים’.

“קרוב משפחתו מדרגה ראשונה נשוי לבת של אליעזר ברלנד עצמו. אנחנו יכולים לראות את התמונות, ברלנד רוקד עם אותו ראש עיר בל”ג בעומר במירון.

“המעורבות שלו בפרשת הרצח מאד מעניינת, החשד הוא שאותו ראש עיר שימש נערת.. פיתוי, נערה, לא נער, ברצח של אדרי.

“כבר ב-2017, כאשר נחתמה עסקת טיעון עם ברלנד על הפרשיות, חסיד לשעבר שולח מכתב למשטרת ישראל ולמטה המאבק, ושם כותב את כל השתלשלות רצח אדרי כפי ששמע ממש מכלי ראשון מאחד שעצור כרגע באותה פרשיה.

“שם הוא מזכיר את שמו של אותו ראש עיר ומתאר אותו שהיה בעל מראה נערי, היה נער קטין באותה תקופה, ומתאר איך לבש פאה כדי לפתות את אדרי להוליך אותו לאותם חשודים שארבו לו ביער רמות וביצעו את הרצח”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכל חשדות
    06/12/2021 19:46
    אורי
  1. אפשרלחשוד בכל אדם.
    לאדם יש חזקת חפות

  2. נגמרה הבושה?
    06/12/2021 23:24
    חיים
  3. בושה שלציבור החרדי יש עשקן כזה.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   07/12/2021 16:43

      עַקְשָׁן לא עשקן

  4. יש ועדה קובעת
    07/12/2021 12:50
    ארי
  5. יש ועדה מיוחדת שהיא אמורה לקבוע אם החשדות בתיק משעות מפעילות ציבורית או לא