הגר”ש אלתר: “לא לשים לב לרוחות שמאיימות לכבות אותנו” • צפו

ראש הישיבה מגור זעק בפני האלפים בהדלקת נרות של 'זאת חנוכה' ב'אהל טייטלבוים' - נגד פגעי הטכנולוגיה • "יש בחוץ רוחות של סערה שבאות לעקור אותנו מהמקומות שלנו. לכל אחד ואחד יש את הרוח שיודע צריך להיזהר מפניה שלא תוציא אותו ולא תכבה את 'הנר אלוקים נשמת אדם' שלו"
יוסף גרינבוים
ב' טבת התשפ"ב / 06.12.2021 16:37

אלפים השתתפו אתמול (ראשון) – ‘זאת חנוכה’  -במעמד ההדלקה של ראש הישיבה מגור, הגר”ש אלתר. ההדלקה התקיימה כמנהג בית גור בשעה חמש בערב, ב’אהל טייטלבוים’ –  שהוקם במיוחד לימי החנוכה בחצר הסמינר הישן בירושלים.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

לאחר מעמד ההדלקה נשא ראש הישיבה דברי תורה ודברי חיזוק בענייני דיומא, זאת בנוסף לשיעור תורני שנשא לפני מעמד ההדלקה.

בדברי החיזוק אמר ראש הישיבה: “יש בחוץ רוחות של סערה שבאות לעקור אותנו מהמקומות שלנו. התפקיד שלנו לקחת את הנס הזה של חנוכה ולעשות אותו ‘נס להתנוסס מפני קושט סלה’. דהיינו נס, להתנוסס – להתרומם.

“לא לשים לב לרוחות מצויות ושאינן מצויות שנושבות בעולם מכל הצדדים ומאיימות לכבות אותנו, כרוחות של טכנולוגיה, ולכל אחד ואחד יש את הרוח שיודע צריך להיזהר מפניה שלא תוציא אותו ולא תכבה את ‘הנר אלוקים נשמת אדם’ שלו”.

ראש הישיבה סיים את דבריו הנרגשים: “יהי רצון שההתנוססות וההתרוממות הזו, תימשך אצלנו כל השנה ונוכל להיות ראויים להיקרא עבדי ה'”.

במהלך שבת-חנוכה נהרו אלפים מכל העדות והחוגים, מירושלים ומחוצה לה, לאהל המיוחד, כדי  להשתתף בתפילות ובטישים שערך ראש הישיבה בליל שבת ובסעודה שלישית, בהם נשא דברי תורה וחיזוק בענייני ימי החנוכה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האיש גדול מאוד...
    06/12/2021 18:50
    איש יהודי
  1. איש אשכולות שבקי בכל התורה כולה, בבלי וירושלמי, ראשונים ואחרונים, ספרי חסידות ומחשבה ועל כולם עניו ובעל מידות תרומיות…

  2. 06/12/2021 20:21
    לכטיג
  3. כל הכבוד לאתר ……….