קורין גדעון: “הייתי אדם עם דעות קדומות. זכיתי להכיר מגזר שלם”

מנחת הטלוויזיה ואשת התקשורת קורין גדעון מספרת על הקשר המיוחד עם המשפחה החרדית של בעלה: "הנס שלי בחיים הוא לא רק חילי, אלא המקום שהוא מגיע ממנו"
אבי כץ
ב' טבת התשפ"ב / 06.12.2021 10:04

לאחר שבילתה בהדלקת נרות אצל בני משפחתו החרדית של בעלה חילי סורוצקין, כתבה אתמול  (ראשון) אשת התקשורת קורין גדעון בחשבון האינסטגרם שלה  על הקשר המשפחתי המיוחד.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

“הנס שלי בחיים הוא לא רק חילי, אלא המקום שהוא מגיע ממנו”, כתבה גדעון. “בזכותו ובזכות המשפחה שלו זכיתי להכיר מגזר שלם שלא הכרתי ושכנראה לא הייתי מכירה בחיים. ומה שאנחנו לא מכירים, אנחנו בדרך כלל מפחדים ממנו…”

היא חשפה: “הייתי אדם עם דעות קדומות. גדלתי רק עם אנשים כמוני – חילונים. ואז באמצע החיים קיבלתי הזדמנות להכיר את האחר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי. לא הכל עבר חלק ויש נושאים שעדיין נמנעים מהם, אז מה. זה לא מוריד מהאהבה ומהכבוד הענקיים שיש בינינו. הם המשפחה שלי ואני שלהם וככה זה מרגיש כל הזמן. הכי קרוב שיש.

“אני לא נושאת שום דגל, אני רק משתפת מהחוויה האישית שלי, מהנס שקרה לי”, הצהירה. “אולי בפעם הבאה שאתם פוגשים מישהו שונה מכם, תכבו לדקה את האינסטינקטים שלכם ותנסו להכיר אותו באמת. כמעט בטוח שתגלו שהוא בעצם ממש ממש דומה לכם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות