עם 0 בסקרים • סער: “61 מנדטים? נתניהו ותומכיו חיים בסרט רע”

על רקע מצבו הקשה בסקרים, שר המשפטים כינס את פעילי מפלגתו: "עשיתי את המהלך הפוליטי כדי להציל את המדינה" • השר שהקים ממשלה עם התנועה האסלאמית התרברב: "הצלנו את הכבוד של המחנה הלאומי בישראל"
חרדים 10
ב' טבת התשפ"ב / 05.12.2021 23:50

ועידת היסוד של מפלגת ‘תקווה חדשה’ נערכה הערב (ראשון) בהיכל התרבות במודיעין, בראשות יו”ר המפלגה השר גדעון סער, יחד עם השרים, חברי הכנסת ופעילים.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

סער, שמקבל מזה חודשים בכל הסקרים אפס מנדטים –  הרבה לתקוף בנאומו את בנימין נתניהו ואת חבריו לשעבר מהליכוד: “מדינת ישראל נחטפה על-ידי אדם אחד בגלל אינטרסים אישיים. הצלנו את מדינת ישראל. עמדנו בגבורה בפני פיתויים ולחצים. קיבלתי גם הבטחה בכתב להתמנות לראש הממשלה ראשון ברוטציה. סירבתי.

״אנחנו גם הצלנו את הכבוד של המחנה הלאומי בישראל, שפסע ברובו בעיניים עצומות אחרי החלילן מבלפור תוך התנתקות מכל ערכי היסוד עליהם גדלנו. עשינו את המעשה הערכי הנכון” – אמר השר שהקים ממשלת שמאל שהמליכה את התנועה האסלמית.

סער המשיך: “הם חושבים שזה משהו זמני. חושבים שפעם הבאה יביאו 61 מנדטים ‘מלא מלא’ הם חיים בסרט”.

סער הוסיף: ”אני יודע להגן על ישראל ואזרחיה. מריכוז כח. מקיצוניות. משרירות לב. מפגיעה בלתי מוצדקת. הם עצמם מבינים היטב שאנחנו הסכר. אבל הם עדיין לא מבינים את השינוי העמוק שהבאנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מה לומר
    06/12/2021 00:44
    איציק
  1. נגמרה הבושה לאנשים שיושבים בכנסת.
    אדם שחצן רברבן שעדיף שיסתום ולא ידבר
    ובכל זאת לא סותם ורק מדבר.
    לא עובר את אחוז החסימה מקנא בביבי.
    ככה זה שהכל מונע משנאה.
    יאללה מיצינו אותך ושכמותך תעלמו מהפוליטיקה כבר