“פעלו כמצופה”: מפקד מג”ב החזיר הנשקים ללוחמים שחיסלו מחבל

מפקד משמר הגבול נפגש עם שני הלוחמים שניטרלו את המחבל מול שער שכם, החזיר להם את נשקיהם - והנחה להחזירם לפעילות מבצעית בשטח • "האירוע יכול היה להיגמר אחרת ובזכות הפעילות שלכם אתם מנעתם פגיעה נוספת"
חיים טוויל
א' טבת התשפ"ב / 05.12.2021 17:54

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, נפגש היום (ראשון) עם הלוחמת רש”ט ש’ והלוחם רס”ר ל’ שניטרלו את המחבל בפיגוע הדקירה שהתרחש אמש בכיכר שער שכם, במהלכו נפצע באורח בינוני חרדי כבן 20 –  החזיר להם את נשקיהם, והנחה להחזירם לפעילות מבצעית בשטח.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

מפקד מג”ב אמר ללוחמים: “פעלתם באירוע במהירות, נחישות ומקצועיות ומנעתם מהמחבל להמשיך לפגוע בכם ובאזרחים הרבים שבזירה. כמו בכל אירוע מהסוג הזה ומתוקף תפקידינו כחיל מקצועי ורציני אנחנו לומדים מכל אירוע.

“המציאות הביטחונית מחייבת אותנו לדריכות ומוכנות, לפעול משגרה לחירום באופן מיידי וללא התראה מוקדמת בדיוק כפי שפעלתם”, הוסיף ניצב כהן. “זה נכון לירושלים ולשאר המקומות במדינת ישראל שלוחמי החיל פרוסים יום יום על מנת להיות חומת המגן של האזרחים”.

עוד אמר מפקד מג״ב ללוחמים: “האירוע יכול היה להיגמר אחרת ובזכות הפעילות שלכם אתם מנעתם פגיעה נוספת שלכם או של אזרחים. ביצעתם ירי ממוקד תוך עמידה מאובטחת בדיוק כפי שאנו מצפים. אתגרים רבים לפנינו ונמשיך לעמוד על ביטחונם האישי של האזרחים במדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות