ברנע: לא גילת בנט חטאה, אלא בעלה. הקריאה שלו הייתה נמהרת

פרשן 'ידיעות אחרונות' מפנה את האצבע כלפי בנט: "הקריאה שלו להימנע מלטוס לחו"ל הייתה נמהרת. לאחר יומיים-שלושה הבינו הישראלים שהגזים" • "כן, גילת בנט הביכה את בעלה. באותה הזדמנות גילינו שיש לה דעה משלה ורצון משלה. הוא יעמוד בזה"
חרדים 10
א' טבת התשפ"ב / 04.12.2021 23:37

נחום ברנע, פרשן ‘ידיעות אחרונות’, טוען בטורו השבועי בעיתון, כי הביקורת על החופשה של גילת בנט וילדיה בחו”ל צריכה להיות מופנית כלפי נפתלי בנט – על שמיהר מידי לקרוא לישראלים שלא לטוס.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

בטורו בעיתון כתב ברנע: “יש לקוות שגילת בנט וארבעת ילדיה מבלים היום בטוב במקום חופשתם, נהנים משמש, גשם או שלג – מה שבא. מגיע להם החופש הזה, לאחר שישה חודשים של צרחות מואזין במגפונים מול הבית, קללות ברשת החברתית ועיסוק חטטני בחייהם הפרטיים״.

לדברי ברנע הכעס שמופנה כלפיהם מחטיא את מטרתו.

“לא הרעיה חטאה, אלא הבעל. הוא קפץ מהר מדי לפעולה נוכח הידיעות על הווריאנט החדש: זריזות התגובה הפכה אצלו לערך, להישג שצריך להתהדר בו. הקריאה שלו להימנע מלטוס לחו”ל הייתה נמהרת. לאחר יומיים-שלושה הבינו הישראלים שהגזים. לא כל הישראלים פניקרים; לא כל הישראלים היפוכונדרים. מותר לקחת דוגמה מגילת בנט.

״כפי שציינתי כאן בשבוע שעבר, רעיית ראש הממשלה וילדיו הם אזרחים פרטיים. היחסים בינם לבין המדינה לא מוסדרים. כל אחד וציפיותיו, אבל אני מעדיף רעיה וילדים שמחפשים מקום לנפוש בו על רעיית ראש ממשלה וילדים שמטרידים בדרישותיהם גופי תקשורת, מנהלים קו אספקה למתנות, מעורבים בפוליטיקה ומתעמרים בעובדי הבית.

״כן, גילת בנט הביכה את בעלה. באותה הזדמנות גילינו שיש לה דעה משלה ורצון משלה. הוא יעמוד בזה; אני מקווה שגם אנחנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברנע תחשוב שזו שרה נתניהו
    05/12/2021 12:29
    חנן