חברת כנסת מהקואליציה מצהירה: “לא אחסן את ילדיי. למה צריך?”

ח"כ מיכל שיר מתקווה חדשה כינתה את החיסונים "תרופת מדף" • הצהירה: לא מתכוונת לחסן את ילדיה כשיהיו בגיל המתאים • רופא השיב לה: "מבין את הבלבול שלך, הנתונים שהצגת אינם נכונים"
אריה ריבקינד
א' טבת התשפ"ב / 04.12.2021 23:14

חברת הכנסת מיכל שיר מתקווה חדשה התראיינה הערב (מוצאי שבת) אצל רינה מצליח ב’פגוש את העיתונות’ בקשת  12 והכריזה במפתיע כי לא תחסן את ילדיה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

שיר, המכהנת כיו”ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת – אמרה: “כהורה, אני לא מצליחה להבין למה ילד בן 5 צריך להתחסן, אם 0.003% מהילדים יחלו במחלה קשה מהילדים הבריאים, אלה הנתונים היום”, טענה.

“זה טוב שיש חיסונים, אני שמחה שיש חיסונים למדינת ישראל כתרופת מדף למקרה הצורך, שאם נזדקק להם נוכל להשתמש בהם. טוב שהם קיימים. קודם צריך לוודא שהמבוגרים יתחסנו. באים להורים ואומרים להם ‘אתם לא טובים’ אם לא מחסנים את הילדים שלהם. ילדים הם לא מנוע הדבקה”.

כשנשאלה אם תחסן את ילדיה אמרה: “הילדים שלי רק עוד חצי שנה יורשו להתחסן. נכון להיום כהורה אני בוחרת שלא לחסן”.

ד”ר מאיר עזרא אליה, יו”ר עמותת מחוסגן, כתב לחברת הכנסת: “אני מבין את הבלבול שלך ושל הורים רבים – אנא גשי כבר מחר בבוקר לרופא הילדים שלך, המספרים שציינת אינם נכונים. הם מופצים על ידי אותה קבוצה שהתנגדה לבוסטר. אני מקבל מחר בין 09:00 ל 14:00 (ניתן גם לקבוע תור טלפוני). בבריאות הילדים חשוב להסתמך על מידע אמין”.

כפי שדווח בחרדים 10, בתום דיון של צוות הטיפול במגיפות והצוות המייעץ לחיסוני הקורונה, משרד הבריאות הודיע כי אישר חיסון ילדים בני 5-11 נגד נגיף הקורונה. זאת לאחר שההחלטה התקבלה ברוב של 73 תומכים אל מול שני מתנגדים בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות