הטרגדיה של משפחת מעודד: הללי וטוב ראי נהרגו, ההורים במצב קשה

התאונה הקשה בערב שבת: נקבע מותה של הילדה הללי מעודד בת ה-9, שנפצעה אנוש בתאונה • אחיה טוב ראי ז"ל נהרג בזירה • ההורים הודיה ויניב מאושפזים במצב קשה • התאונה אירעה יומיים בלבד לאחר שהמשפחה עברה דירה מרחובות
חרדים 10
א' טבת התשפ"ב / 04.12.2021 22:45

הערב (מוצאי שבת) נקבע בבית החולים בילינסון מותה של הללי מעודד ע”ה בת ה-9, שנפצעה בערב שבת באורח אנוש בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 465 בצומת עופרים, סמוך לנווה צוף – יומיים בלבד לאחר שהמשפחה עברה דירה מרחובות.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מבית החולים בלינסון נמסר הערב: “בצער רב בית החולים בילינסון מודיע על פטירתה של הללי עודד ז”ל שנפצעה אנוש בתאונת הדרכים בצומת עופרים, כל מאמצי ההחייאה של הרופאים עלו בתוהו. יהי זכרה ברוך”.

אחיה בן ה-3, טוב ראי ז”ל נהרג בזירת התאונה. הוריהם, הודיה ויניב, מאושפזים במצב קשה.

הלוויתם של הילדים הללי וטוב ראי – הנכדים של משפחת ראוכברגר שנהרגו בתאונת הדרכים בבנימין – תתקיים הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין ברחובות.

בתאונה נהרגו שני פלסטינים – אחמד וזיאד שלש, בני 17 ו-19 מהכפר שקבא, הממוקם סמוך לרמאללה.

לפי דיווח בחדשות 12, מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הפלסטיני, שהגיע מכיוון הכפר שקבא ביצע ככל הנראה פרסה לא חוקית בקו הפרדה רצוף. כתוצאה מכך, המשפחה הישראלית שהגיעה מהנתיב הנגדי ונסעה לכיוון מודיעין עילית – התנגשה עם רכבה בדופן של הרכב הפלסטיני, בזמן שזה ביצע פרסה.

מבדיקה שנערכה הרכב הפלסטיני נחשב ‘משטובה’ – רכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

ביישוב ברוכין מתקשים לעכל את הטרגדיה: “בצער רב אנו מעדכנים שמאמצי הרופאים והחובשים להציל את שני הילדים הללי וטוב ראי לא צלחו. ההורים הודיה בת אסתר ויניב בן אהובה, לצערנו נמצאים במצב קשה וזקוקים לתפילות”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הביע צער על האסון הנורא: “בעיצומו של חג האורות נכבה אור כל כך גדול, כל משפחת השומרון ועם ישראל כולו אבלים וכואבים עם המשפחות, הלב נשבר על שני הילדים הרכים, כל עם ישראל מתפלל לרפואת ההורים המאושפזים במצב קשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות