בנט אמר בדיון על הגבלת הטיסות לחו”ל: “אשתי הולכת להרוג אותי”

מי שיחזרו לארץ מחו"ל ולא ייבדקו פעמיים - יקבלו קנס בגובה 2,500 שקל • ההחלטה צפויה להיכנס לתוקף בתוך כמה שבועות • והאם בנט רמז בדיון בו השתתפו עשרות איש על הטיסה של אישתו?
אריה ריבקינד
כ"ט כסלו התשפ"ב / 03.12.2021 02:00

שגרת אומיקרון: מי שיחזרו לארץ מחו”ל ולא ייבדקו פעמיים – יקבלו קנס בגובה 2,500 שקל. כך הוחלט אמש (חמישי) בדיון שנערך אצל ראש הממשלה נפתלי בנט.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

בדיון נידונו גם הקלות על הכניסה לארץ, אך לא התקבלו החלטות.

על פי ההנחיות הקיימות, מחוסנים ששבים מחו”ל מחויבים לעבור בדיקת PCR שנייה ביום השלישי לשובם ארצה, ולא מחוסנים ביום השביעי.

לפי דיווח בחדשות 12, בדיון הוחלט על יצירת מנגנון אוטומטי, במסגרתו במערכת הבריאות יעבירו מדי יום את רשימת הנוחתים שלא ביצעו את הבדיקה למשטרת ישראל, והקנס יישלח אליהם אוטומטית.

גובה הקנס הופחת, שכן תחילה ההערכה הייתה שהקנס יעמוד על 3,500 שקל. ההחלטה צפויה להיכנס לתוקף בתוך כמה שבועות, בהתאם להשלמת היערכות טכנית למימושה.

ביום שישי בשבוע שעבר התייצב ראש הממשלה, זמן קצר לאחר שהתברר כי יש בישראל מקרה ראשון של הווריאנט, והמליץ לאזרחי ישראל שלא לטוס לחו”ל, כדי למנוע סיכונים מיותרים.

אלא שביום רביעי התברר כי משפחתו של בנט לא נשמעת להמלצה – וטסה בעצמה לחופשה פרטית בחו”ל, דבר שעורר סערה ציבורית וביקורת גם מתוך המערכת הפוליטית.

בחדשות 12 דווח, כי בנט רמז לכך גם בדיון נרחב שבו השתתפו עשרות משתתפים: על פי כמה גורמים שנכחו בחדר, אחרי שבנט ביקש להימנע מטיסות, הוא ציין כי “אשתי הולכת להרוג אותי”.

בסביבת בנט מסרו בתגובה על הפרסום כי הדברים נאמרו בהלצה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    די לטרור הרפואי!!
    03/12/2021 10:22
    חוזרים לשגרה
  1. שחררו

  2. השבכ צריך להדק את האבטחה
    04/12/2021 21:34
    לאחר העיון
  3. השב״כ צריך להדק את האבטחה