יוזמות ‘מטה מאבק’: כך ש”ס וג’ יבלמו ‘ההרס של ממשלת הזדון’?

ביום שני יתכנסו חברי הכנסת לישיבת סיעה משותפת "במטרה לייצר חזית יהודית נחושה" • מטה המאבק יפעל בתיאום עם סיעת הציונות הדתית • המטה יוביל "מאבק ציבורי נרחב לשמירה על ערכי מסורת ישראל, מידי קואליציית הזדון הרפורמית"
אריה ריבקינד
כ"ט כסלו התשפ"ב / 02.12.2021 22:18

הסיעות החרדיות – ש”ס ויהדות התורה – יוזמות הקמת מטה מאבק משותף במטרה “לייצר חזית יהודית נחושה נגד מהלכי ההרס של ממשלת הזדון”.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מטה המאבק יפעל בתיאום עם סיעת הציונות הדתית.

בהודעה משותפת לשתי הסיעות שפורסמה הערב (ליל שישי) – נאמר: “לנוכח המשך השתוללות הממשלה בצעדי פגיעה ביהדות ומסורת ישראל בכל תחום, המהווים סכנה חמורה לערכי המדינה היהודית, בעידוד להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, מתווה לחילול הכותל המערבי, רפורמות לפגיעה במערכות הכשרות, מעמד הרבנות הראשית וסכנת הגיורים הרפורמים – הודיעו המפלגות החרדיות ש”ס ויהדות התורה, על הקמת מטה מאבק משותף, בתיאום עם סיעת הציונות הדתית”.

בהודעה נאמר עוד: “סוכם כי ביום ב’ הקרוב יתכנסו לישיבת סיעה משותפת יו”ר ש”ס ח״כ הרב אריה דרעי, יחד עם ראשי יהדות התורה ח״כ הרב משה גפני וח”כ הרב יעקב ליצמן, וכל חברי הכנסת, במטרה לייצר חזית יהודית נחושה, תוך קביעת צעדי פעילות המטה המשותף, שיוביל מאבק ציבורי נרחב להגנת המדינה היהודית ושמירה על ערכי מסורת ישראל, מידי קואליציית הזדון הרפורמית, בראשות בנט-לפיד-ליברמן, יחד עם מבצעי צעדי ההרס, כהנא-קריב-אלקין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הציבור החרדי
    04/12/2021 14:43
    חיים
  1. החרדים התחננו בפני שר התקשורת: מנע ניוד מספרים כשרים, זה גרוע מהשואה
    משלחת של רבנים עלתה השבוע לרגל לשר הנדל, בניסיון לעצור את המהלך שיאפשר לחרדים לנייד מספרי טלפון “כשרים” לסמארטפון. הקלטה של המפגש שהגיעה לידי “הארץ” חושפת את ניסיונם של מנהיגי הציבור החרדי לחסום מידע חופשי הנכנס לקהילה – ולשמר את שליטתם