מזה כחודש: הגרי”ג אדלשטיין מסרב לפגוש את הרב דוד לאו

נשיא 'המועצת' של 'דגל' מסרב לפגוש את הרב הראשי משום שנפגש עם השר כהנא • מנגד, הגר"ד לאו נכנס הבוקר אל הגר"ח קנייבסקי להתייעצות
חרדים 10
כ"ח כסלו התשפ"ב / 02.12.2021 21:20

נשיא מועצת גדולי התורה של ‘דגל’, מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, מסרב לפגוש את הרב הראשי הרב דוד לאו.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לפי דיווח של עקיבא וייס ב’כאן חדשות’,  הרב אדלשטיין מסרב מזה כחודש להיפגש עם הרב הראשי בשל הפגישות שהוא מקיים עם השר לשירותי דת מתן כהנא.

לשכתו של הרב הראשי פרסמה הערב (חמישי), כי “הגר”ד לאו נכנס הבוקר למרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי להתייעצות בעניין סכנות מתווה הגיור החדש והדרכים להתמודד עם המצב.

“שר התורה בירך את הרב הראשי שיזכה להצלחה רבה במלחמתו לשמירת חומות הגיור והדת”.

כפי שדווח בחרדים 10, מרן הגר”ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין פרסמו ביום שני השבוע מכתב חריף נגד הממשלה ומתווה הכותל המסתמן – וקראו לכל אחד “לעשות הכל למנוע את החרפה”, כלשון המכתב.

תחת הכותרת ‘ופרצו חומות מגדלי’, כתבו הגר”ח קניבסקי והגרי”ג אדלשטיין: “על שמועה נוראה כי באה שקמו מזרע ישראל להשבית ולהכרית כל קדשי ישראל ולאחר שעמלים למוטט את חומות הכשרות והגיורים היל”ת שנבנו בעמל להציל ככל האפשר, לא נתקררה דעתם ורוצים לפגוע בשריד בית מקדשנו, הכותל המערבי שלא נסתלקה ממנו שכינה מעולם”.

הרבנים מוסיפים: “והננו בזה למחות בעוז נגד הכוונה לחלל את קדושת הכותל המערבי על ידי נתינת מקום והכרה למהרסי הדת רח”ל, אשר רצונם לעקור את הכל ולחלל שם שמים ח”ו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות