אראל סגל: איילת שקד? רצינו מרגרט תאצ’ר קיבלנו לימור לבנת

איש התקשורת אראל סג"ל לא סולח לחבריו לשעבר ממפלגת ימינה: "לא היה מעשה נבלה ונוכלות פוליטי גדול כמו זה של בנט" • על עידית סילמן: "כוכבת ריאליטי. בלי עומק ופרי שיתוף פעולה של ארגונים ציוניים דתיים עם הקרן החדשה לישראל"
חרדים 10
כ"ח כסלו התשפ"ב / 02.12.2021 17:18

איש התקשורת אראל סג”ל אמר בראיון למשה ויסטוך, המתפרסם  בעיתון ‘שביעי’, כי שרת הפנים איילת שקד היא “אכזבה איומה”.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לדבריו, שקד “עשתה את הבחירות שלה וחצתה את הקווים. אכזבה איומה. ראיתי בה חברה. חשבנו שתצא לנו מרגרט תאצ’ר, במקרה הטוב קיבלנו את לימור לבנת”.

על ראש הממשלה נפתלי בנט אמר: “כמי שלא רק מסקר את המערכת הפוליטית, אלא גם יודע מה היה מאחורי הקלעים, אני חושב שלא היה מעשה נבלה ונוכלות פוליטי גדול כמו זה של בנט. מעשה מרושע ומטופש ברמה היסטורית”.

הוא הוסיף:  “החיפזון וריצת האמוק שלו לתפקיד ראש הממשלה פירקו את גוש הימין והמחיר יהיה טקטוני. אחד מרגעי השפל של הפוליטיקה הישראלית. ברמה האישית חיבבתי והערכתי את נפתלי וגם שמרתי עליו במלחמות הפנימיות בימין, לכן זה שבר עצום. חצי שנה לאחר הקמת הממשלה, הרגשות לא קהו והכעס נותר בעינו”.

את יו”ר הקואליציה, ח”כ  עידית סילמן, הגדיר: “כוכבת ריאליטי. בלי עומק ופרי שיתוף פעולה של ארגונים ציוניים דתיים עם הקרן החדשה לישראל. מה אפשר לומר על אדם שיש לו ארבעה גרסאות לסיפור תקיפה שנראה כולו מונפץ?”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אראל סגל
    05/12/2021 16:33
    עוד אחד
  1. חלול ובור ועם הארץ . עאלק עיתונאי- פרשן , אולי רכלן חצוף. ביביסט חנפן . ראינו אותך בתוכנית ריאליטי ,תשובות ידע בסיסיות לא ידעת והושלכת בבושת פנים . אז מה אפשר לומר עליך ? ריקן
    בנט,איילת וסילמן שמים אותך בכיס הקטן