גילת סירבה לבטל • ביקורת על בנט: “טיסה? אפילו לפסטיגל לא נלך”

בניגוד להמלצת ראש הממשלה בנט שלא לטוס לחוץ לארץ: רעייתו גילת בנט וילדיו טסו לחופשה משפחתית בת כמה ימים • בלשכת ראש הממשלה ניסו לשכנע את רעייתו לבטל את הטיסה - אך זו סירבה בתוקף
חרדים 10
כ"ח כסלו התשפ"ב / 02.12.2021 11:15

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש מאזרחי ישראל שלא לטוס לחו”ל עקב התפשטות וריאנט האומיקרון, אבל משפחתו – רעייתו גילת וילדיו –  המריאה אתמול (רביעי) לחופשה משפחתית בת כמה ימים בחו”ל.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לפי דיווח בחדשות 12, בלשכת ראש הממשלה פנו לרעייתו של בנט, וביקשו ממנה לבטל את הנסיעה – אך לטענת גורמים בלשכה היא סירבה בתוקף.

בסביבת ראש הממשלה מבינים כי מדובר באירוע ש”לא נראה טוב” ואף “פוגע באמון הציבורי”, וגם מעורר זעם מצד שרים בממשלה – שנאלצו בעצמם לבטל טיסות, בעקבות המלצתו של בנט.

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן מסיעת יש עתיד, התייחסה היום (חמישי) ב’חדשות הבוקר’ בקשת 12 לנסיעתם של גילת והילדים: “לגבי הנראות, אני גוזרת על עצמי שלא רק שאנחנו לא טסים, אלא אפילו לא נלך לאירועי הפסטיגל או לאירועים המוניים כמסר לציבור. זה הזמן לשמור על זהירות, ומעבר לזה אני לא נכנסת לעניינים המשפחתיים שלהם”.

היא הוסיפה: “ראש הממשלה עומד בהנחיות ולא עשה דבר שסותר את ההנחיות. הוא לא משנה את החלטתו כל שני וחמישי. האם היה מקום להחמיר יותר? אני באופן אישי חושבת שכן. החלטת אשת ראש הממשלה היא עניין אחר, לא דיברתי איתה ולא מתפקידי לעמוד כאן ולהסביר את השיקולים שלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם זו הייתה אשת נתניהו
    02/12/2021 22:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא היו אומרים ככה אלא תוקפים את ראש הממשלה ככה זה כשאתה מאותרג ע”י התקשורת