“סכנה למדינה היהודית” • 17 רבנים: לצאת להפגין נגד ממשלת בנט

בתום פגישה חשאית בביתו של הרב חיים דרוקמן: זקני הרבנים וראשי הישיבות של הציונות הדתית חתמו על קריאה חריגה נגד הרפורמות בתחומי הכשרות, הגיור והכותל - והניסיון להפוך את מדינת ישראל ל״מדינת כל אזרחיה״
חרדים 10
כ"ז כסלו התשפ"ב / 01.12.2021 21:26

זקני הרבנים וראשי הישיבות של הציונות הדתית פרסמו הערב (רביעי) מכתב ראשון מסוגו  – הקורא למחות כנגד הפגיעה בזהותה היהודית של המדינה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מדובר בקריאה ראשונה של ההנהגה הרוחנית של הציבור הדתי-לאומי לצאת למחאה נגד ממשלת בנט-לפיד.

במכתבם ציינו הרבנים: “חזרנו לארץ ישראל כי אנו רוצים במדינה יהודית ולא במדינת כל אזרחיה.. כעת הממשלה מקדמת שורת חוקים שמסכנת את מהות המדינה ומשנה את זהותה, עם ישראל מתקומם כנגד הניסיון הזה. אנו קוראים לציבור להתאחד ולמחות כנגד הניסיון להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה”.

בין החותמים: הרב חיים דרוקמן, מהמנהיגים הבולטים של הציבור הדתי-לאומי ומפלגת הציונות הדתית, הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, הרב מיכה הלוי, רבה של פתח תקווה, הרב אליקים לבנון, הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב דוד חי הכהן והרב יהושע שפירא.

הרבנים חתמו על המכתב לאחר שהתכנסו בשבוע שעבר לפגישה חשאית בביתו של הרב דרוקמן ושמעו סקירה על צעדיה של הממשלה בתחומי הכשרות, הגיור, מתווה הכותל ותחבורה ציבורית שתפעל בשבת במרחבים ציבוריים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    במקום לצאת להפגין
    02/12/2021 12:05
    חנן
  1. צריך כל הציבור הדתי חרדי לעשות חרם צרכנים על המוצרים שמפורסמים בערוץ 12