“כמו פריץ בלי כיפה. שיתבייש לו”: גפני רותח על השר יועז הנדל • צפו

"שיתבייש לו! לא מתאים להיות שר בממשלה, אפילו לא ח"כ": ח"כ משה גפני תקף במליאה את שר התקשורת, שנפגש אתמול עם רבנים ואדמו"רים: "הוא דיבר אליהם באופן כל כך לא יפה. ישב כמו פריץ בלי כיפה"
אריה ריבקינד
כ"ו כסלו התשפ"ב / 30.11.2021 14:32

ח”כ משה גפני תקף בצהרים (שלישי), במסגרת ‘נאומים בני דקה’ במליאת הכנסת, את שר התקשורת יועז הנדל – על התנהלותו ודבריו בפגישה עם האדמו”רים וראשי הישיבות.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

“לא מדבר על הפגישה עצמה”, אמר גפני. “אני מדבר על ההתנהגות שלו. שר בממשלה, שאני לא יודע בדיוק מי עומד מאחוריו. הוא דיבר בשחצנות כזאת, בחוצפה, לאדמו”רים גדולים ורבנים שמאחוריהם עומדים אלפי משפחות שמקבלים את המרות שלהם ואת האנשים האלה כאוטוריטה חד משמעית”.

גפני הוסיף: “הוא דיבר אליהם באופן כל כך לא יפה. הוא אפילו לא ידע להגיד מי אמר את העגלה המלאה והעגלה הריקה, שזה היה עם החזון איש (-הנדל ייחס את המשל לחפץ חיים). בן גוריון לפחות היה לו את הכבוד לבוא לחזון איש הביתה לבני ברק. הוא – ישב כמו איזה פריץ בלי כיפה, עם אדמו”רים, עם רבנים.

“את מי הוא מייצג כשהוא נכנס למפלגה של תקווה חדשה, בגלל שלא הייתה לו שום אפשרות אחרת? דבר כזה אנחנו לא מכירים בציבוריות הישראלית. גם כאלה שחולקים לא מדברים בצורה כזאת. שיתבייש לו. הוא לא מתאים להיות שר בממשלה, אפילו לא חבר כנסת”.

כפי שדווח אתמול בחרדים 10, שר התקשורת נועד במשרדו בירושלים עם אדמו”רים, ראשי ישיבות ורבנים. זאת על רקע מתווה שהוא מקדם לניוד מספרי טלפונים מ’הקומה הכשרה’ לכל הקומות, מה שיפגע בכוחה  של ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

השר הנדל אמר במהלך הדברים שנשא באוזני משלחת הרבנים: “אני מרגיש שאני עגלה מלאה לגמרי. אני מכבד אתכם מאוד, אבל מרגיש נוח לשבת איתכם ולומר שאני דואג לילדיי כמו שאתם דואגים לילדיכם, בדיוק באותה המידה. אנחנו צריכים להסתכל על הפרטים, ובסוף הוויכוח האמיתי שנמצא על השולחן הוא איך מתייחסים למדינת ישראל ואם מדינת ישראל יכולה להסדיר את מה שקורה במרחבה”.

הוא הוסיף: “רבים בחברה החרדית מחזיקים טלפון לא כשר, 50% מחוברים לאינטרנט. אתם רוצים לטמון את הראש בחול?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות