הנשים זעקו: “עברנו שואה וסיביר, למה אכזריים כלפינו?”

מאבק ניצולות השואה בבני ברק מחריף ועשרות נשים יצאו בבכי למחות במרכז העיר וחסמו את התנועה בגלל סגירת המועדנית • חבר המועצה יעקב וידר הצטרף לנשים המפגינות: "זו עיריית סדום. פניתי למשרד הרווחה שיפתח בבדיקה מה העירייה עשתה בכספים שהועברו לה עבור הנשים" • צפו
אריה ריבקינד
כ"ו כסלו התשפ"ב / 30.11.2021 12:56

מאבק הנשים המבוגרות, בהן ניצולות שואה וותיקות העיר בני ברק מחריף – והבוקר (שלישי) יצאו עשרות נשים לרחוב כדי למחות נגד העירייה. הנשים  אף חסמו את התנועה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

הנשים מוחות על הסגירה הפתאומית של מועדונית הרווחה הוותיקה בעיר, שמעניקה להן פעילות חברתית וארוחה חמה, כאשר עבור חלק מהנשים הבודדות, הפעילות במקום היא כל עולמן.

אסתר ל’ סיפרה בבכי כי היא עברה את השואה, וכי בעלה – אסיר ציון, היה אסיר שבע שנים בסיביר. היא אינה מצליחה להבין מדוע עיריית בני ברק כל כך אכזרית ורעה כלפיהן.

חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, הצטרף להפגנת הנשים ואמר כי הוא מתבייש ביחס המרושע והאכזרי כלפי ניצולות השואה: “אני צריך להזכיר לעסקנים שוב ושוב שזו עיריית בני ברק ולא עיריית סדום. פניתי למשרד הרווחה שיפתח בבדיקה מה העירייה עשתה בכספים שהועברו לה עבור הנשים”.

כפי שדווח בחרדים 10,  ביום חמישי האחרון הגיעה קבוצה מהנשים למחות בישיבת מועצת העיר בני ברק.

לאחר שראש העיר, אברהם רובינשטיין, סירב לאפשר לנשים להציג בפני חברי המועצה את העוול שלטענתן נעשה להן, בטיעון שהחוק מקצה זמן דיבור רק לחברי מועצה – הודיע חבר המועצה וידר כי הוא מעניק את זמן הדיבור שלו לנשים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות