נס חנוכה של אהרון: הפצוע קשה מהפיגוע – שוחרר מטיפול נמרץ

האברך אהרון יהודה אימרגרין, תלמיד הכולל שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בירושלים בשבוע שעבר - שוחרר למחלקה רגילה, לאחר שחלה הטבה במצבו • בני משפחתו: "מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה ושיקום על רגליו ויוכל ללכת"
חיים טוויל
כ"ה כסלו התשפ"ב / 29.11.2021 20:04

נס חנוכה: האברך אהרון יהודה אימרגרין, תלמיד הכולל בן ה-26,  שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע הירי הרצחני בסמוך לכותל המערבי ביום ראשון בשבוע שעבר – שוחרר מטיפול נמרץ.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מנהל יחידת הטראומה, ד”ר אלון שורץ, עדכן כי מצבו הולך ומשתפר. הוא שוחרר מטיפול נמרץ למחלקה רגילה וצפויים לו בהמשך ניתוחים נוספים.

אהרן,  נשוי כשנה וללא ילדים, נפצע כאשר עשה את דרכו לכולל בו הוא לומד ברובע היהודי.

בני משפחתו הסועדים אותו ללא הפסקה: “אנו מודים לקב”ה על השיפור במצבו ומודים לרופאים והאחיות בשערי צדק על הטיפול המסור. אנו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה ושיקום על רגליו ויוכל ללכת. שמו לתפילה אהרון יהודה בן טובה לרפואה שלמה”.

בני משפחתו הסועדים אותו ללא הפסקה אמרו לאחר שקיבלו את הבשורה: “אנו מודים לקב”ה על השיפור במצבו ומודים לרופאים והאחיות בשערי צדק על הטיפול המסור״.

בני המשפחה הוסיפו: ״אנו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה ושיקום על רגליו ויוכל ללכת. שמו לתפילה אהרון יהודה בן טובה לרפואה שלמה”.

אביו, שמואל, תיאר בשבוע שעבר בשיחה עם ‘חרדים 10′ כיצד בני המשפחה – תושבי רכסים – נותרו לבדם ליד מיטת בנם, בלי לקבל כל סיוע מאף גורם רשמי.

האב גולל את שאירע ביום הפיגוע: “אני מאוד טעון. ביום ראשון בבוקר קיבלתי טלפון מבית החולים שהבן שלי הגיע פצוע קשה והוא במצב לא יציב. הוא הגיע כשהוא בסכנת חיים מייידית, והוא קיבל 6 מנות דם, אחרי שאיבד כמות גדולה של דם. הרופאים הכניסו אותו מיד לחדר הניתוח, והצילו את חייו.

“אם הוא היה מגיע חמש דקות מאוחר יותר, ייתכן והוא כבר לא היה בין החיים. הוא חטף שישה קליעים, מכף רגל ועד ראש – וברוך ה’, תוך שלושה ימים הוא התאושש, וכבר לא מורדם ומונשם”.

לשאלתנו האם יודעים מה אירע בפיגוע – ענה האבא: “אנחנו לא יודעים מה היה שם, הוא לא יכול לדבר משום שעבר ניתוח בלסת והיא מקובעת. אחרי הפיגוע, אף אחד מהמדינה לא יצר איתנו קשר. הגיע מישהו מביטוח לאומי, אמר שיתן לילה ביד שרה והחזר חניה – ולא מעבר לזה. חוץ ממנו, אף אחד לא הגיע ולא יצר קשר. לא מהמשרד לביטחון פנים, לא מהמשטרה – כלום”.

רק ביום רביעי בשעות אחר הצהריים “הגיע לבית החולים שר הרווחה, ולאחר שעה הגיע מנכ”ל ביטוח לאומי שאמר כי יעשה כל מאמץ – וכל מה שצריך הוא יאשר. המנכ”ל הרים כמה שיחות טלפון, וזה הרגיע אותנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות