אחרי צופית גרנט: גם מלכת היופי לשעבר חובשת כיסוי ראש מלא

חרדים 10
|
כ"ה כסלו התשפ"ב / 29.11.2021 14:01
מלכת היופי לשעבר העלתה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה שבה היא נראית בכיסוי ראש מלא: “לפעמים הנשמה כל כך רוצה שינוי, מאמינה שכרגע בורא עולם רוצה אותי ככה” • גם ידוענית יוצאת תכנית ריאליטי סיפרה לעוקביה: “אקח על עצמי עוד דברים עד שאזכה לשמור את השבת במלואה”

מתחזקים: אחרי ההתקרבות של צופית גרנט, מאז נישואיה לזמר והיוצר שולי רנד – עוד ועוד ידועניות מתעדות את ההתחזקות שלהן.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מי ששיתפה בסוף השבוע האחרון צעד נוסף בתהליך התחזקות שלה, היא מלכת היופי לשעבר מור ממן, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה לצד בעלה כשהיא חובשת כיסוי ראש בעוד הוא חובש כיפה.

ממן כתבה: “לפעמים הנשמה כל כך רוצה שינוי. אין לי ספק שאני מרגישה הרבה יותר בטוחה ורגועה כשאני מתחזקת באמונה שלי. אני לא מתכוונת לחיצוניות, אלא לפנימיות. אני באמת מאמינה שהרוחניות שומרת עלינו שפויים בעולם החומרי הזה. אני לא יודעת מה יהיה בעתיד אבל מאמינה שכרגע בורא עולם רוצה אותי ככה כמו שאני עכשיו כדי לקרב לבבות. ממש אשתדל להעלות לכם חיזוקים כמו פעם”.

לפי דיווח של ענבל חייט ב’ישראל היום’, גם לינור סביניק, ידוענית יוצאת תוכנית ריאליטי, שיתפה בעבר מספר פעמים על תהליך ההתקרבות לדת שלה –  ובסוף השבוע האחרון חלקה צעד נוסף.

“למה החלטת שאת מתחזקת”? היא נשאלה באינסטגרם שלה – והשיבה: “הבנתי שהחיבור שלי לדת ולבורא עולם הוא הכוח שלי. לקחתי על עצמי להפסיק לעשן ולצאת בשבת. בעזרת השם לאט לאט אקח על עצמי עוד ועוד דברים עד שאזכה לשמור את השבת במלואה. חשבתי שיהיה לי קשה אבל האמת שאני מאושרת מרגישה חזקה וטהורה”.

היא הוסיפה: “היום לקחתי על עצמי דבר נוסף. עד היום מעולם לא הייתי אוכלת בשר וחלב יחד אבל כן הייתי שותה קפה אחרי מנה בשרית. היום לקחתי על עצמי להתחיל לשמור שעות בין לבין. אחלו לי בהצלחה”.