משפחת קיי לא מבינה: “לבנט לא היו כמה דקות לקפוץ לנחם אותנו?”

משפחת קיי, שקמה היום מ'השבעה', הביעו מורת רוח על שנפתלי בנט נמנע מלהגיע לנחם • מקורב למשפחה: "זה מאוד כאב להם. היה לו מספיק זמן להביא את הילד שלו לחיסון אבל לא היו לו כמה דקות לקפוץ?"
חרדים 10
כ"ד כסלו התשפ"ב / 28.11.2021 13:12

משפחת קיי, המתגוררת במודיעין, קמה היום (ראשון) מ’השבעה’ – לאחר הרצח של בנם אלי הי”ד בפיגוע ירי בסמוך לכותל המערבי, ביום ראשון שעבר.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לפי דיווח באתר ‘וואלה’, במשפחה הביעו מורת רוח בימים האחרונים על ההימנעות של ראש הממשלה נפתלי בנט מלבקר אותם בימי ‘השבעה’.

מקורב למשפחה אמר לוואלה:  “זה מאוד כאב להם, הם שאלו שוב ושוב – איך זה יכול להיות. הם אמרו שבדרום אפריקה הנשיא היה מגיע לאירוע כזה.

“היה לו מספיק זמן להביא את הילד שלו לחיסון, אבל בדרך מירושלים לרעננה אין לו זמן לקפוץ לכמה דקות. אני לא מכיר את הלו”ז שלו, אבל זה ממש מוזר ויוצא דופן”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משפחה יקרה!
    28/11/2021 14:28
    .
  1. אתם כל כך גדולים וקדושים שנבחרתם להקריב קרבן קדוש לאלוקים.זה לא יכבד אתכם שיגיע אדם כזה לנחם אתכם מה הוא מבין?! בכאב הזולת?! ברגש?! כשהוא בעצמו מצער את עם ישראל כשהתחבר לאוייבי העם והדת! הקדוש שלכם לאירצה שדמות שנואת העם תבא לדבר עליו! הכל יהיה מהשפה ולחוץ ולא באמת מכאב! טוב שלא בא ועדיף שלא יבא! אלוקים הוא מנחמכם!!! ואתם שולחנכם גדול משל כולם!!