מפתיע: הדולר שקיבל “אלי קיי” מהרבי הגיע למשפחת אלי קיי הי”ד

התרגשות שררה הערב בבית משפחת קיי, היושבת שבעה על בנה אלי. שליח הרבי במודיעין הגיע ובידיו דולר של הרבי, שהיה שייך לאלי קיי • איך התגלגל אליו הדולר, ומה למד מהתאריך שבו ניתן?
חרדים 10
כ"ב כסלו התשפ"ב / 26.11.2021 00:51

דולר ייחודי שהתקבל מהרבי הוענק הערב (חמישי) למשפחת קיי ממודיעין, היושבת שבעה על בנה התמים הקדוש אליהו דוד השם יקום דמו, שנרצח באכזריות בתחילת השבוע בידי מחבל נתעב סמוך לכותל המערבי.

מספר שליח הרבי ורב קהילת חב”ד במודיעין הרב ברוך סלונים: “הערב קיבלתי שיחת טלפון מאישה מצפון הארץ, שבה היא סיפרה לי שלפני כמה שנים רכשה דולר של הרבי ועליו כתוב שהוא בחזקת, אליהו קיי”.

כנראה מי שקיבל את הדולר מהרבי היה חסיד חב”ד, שגם שמו עונה לשם אלי קיי. ובמרוצת השנים נמכר או הוענק במתנה עד שהתגלגל לאותה אישה בצפון הארץ.

מוסיף ומספר הרב סלונים: “כששמעה האישה על הפיגוע שבו נרצח הקדוש אליהו קיי הי״ד, נזכרה שיש לה דולר שכתוב עליו בחזקת אליהו קיי, ושלחה לי אותו כדי שאעביר אותו למשפחה.

“כשקיבלתי את הדולר, ראיתי שהתאריך של הדולר הוא ז’ מנחם אב, וקשרתי עם מה שכתוב שבז׳ אב נכנסים הגוים להיכל להרוג ולשרוף את ביהמ״ק, וגם הקדוש אליהו קיי נרצח ליד שריד בית מקדשינו ע״י גוי מתועב.

“מיד נסעתי למשפחה להעביר את הדולר ולהביא את נחמת הרבי למשפחה. ההתרגשות היתה גדולה עד דמעות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מישהו
    27/11/2021 20:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איזה מרגשש