אישום נגד קידר: ירה 7 כדורים • כך נרצח אלדד פרי מחוץ לבית הכנסת

לפי כתב האישום, על רקע אכזבתו מפרויקט נדל"ן של פרי שבו היה מושקע, דניאל קידר ירה "ירי  אכזרי ללא רחם. המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו" • לפי האישום, קידר ביצע תקופה ארוכה מעקבים ותצפיות כדי ללמוד על שגרת חייו של פרי
חיים טוויל
כ"א כסלו התשפ"ב / 25.11.2021 11:32

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד דניאל קידר, בן 64 מראשון לציון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של איש הנדל”ן אלדד פרי ז”ל, על רקע אכזבתו מפרויקט נדל”ן של פרי אשר בו השקיע.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

קידר נאשם, כי לאחר תקופה ארוכה בה ביצע מעקבים ותצפיות כדי ללמוד על שגרת חייו של פרי, הגיע מחוץ לבית הכנסת בו נהג פרי להתפלל בעיר רחובות, שם ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב.

 על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד גלעד ארליך, הנאשם הצטרף בשנת 2018 לקבוצת רכישה שארגן פרי לבניית בניין מגורים בעיר לוד.

הוא שילם מראש לפרי סכום של כ-2.2 מיליון שקלים עבור שתי דירות, וזאת בהסתמך על ערבות אישית של פרי.

במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר 2020 הוגשה בקשה לחדלות פירעון כנגד קבוצת הנדל”ן של פרי, וכן כנגד פרי עצמו ובכלל זאת נכסיו האישיים.

בהתכתבות בקבוצת ווטסאפ של קבוצת הרכישה, אף תועד קדר כותב לשאר הרוכשים: “When you have to shoot, shoot, don’t talk. מתי תפנימו שדיבורים לא יעזרו?”.

במסגרת עבודת הנאמנים, אישר בית המשפט מתווה לשיקום הפרויקט בו השקיע הנאשם, במסגרתו חויב קידר לשלם סכום נוסף של כ-1.4 מיליון ש”ח נוספים על מנת לקבל לידיו את הדירות אשר רכש.

בעקבות החלטת בית המשפט, החל קידר לבצע מעקבים ותצפיות על פרי, כאשר בין היתר נהג להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור מגוריו, תצפת על ביתו ולמד את שגרת חייו. במהלך תצפיותיו, למד הנאשם כי פרי נוהג לפקוד את בית הכנסת.

באחד הבקרים הגיע הנאשם לחניון בית הכנסת כשהוא רוכב על אופנוע שבבעלותו, כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת וכשהוא חמוש באקדחו האישי. הנאשם המתין לפרי מחוץ לבית הכנסת, אז ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב ביותר והביא למותו במקום.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים – בה ציין עו”ד ארליך: “מעשי המשיב מגלמים מסוכנות רבה, מדובר במשיב אשר בתכנון קר ומחושב למד את אורחות חייו של המנוח, ביצע מעקבים יום מרובים ובחר את זירת הרצח כחודשיים טרם ביצועה. המשיב ביצע את המעשים בקור רוח, שיטתיות ויסודיות מאופן מושכל ומתוכנן.

“עסקינן בירי  אכזרי ללא רחם  המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו באופן שהותיר פגיעה במרבית האיברים החיוניים בגופו, ירי שהוביל למותו של המנוח. במעשיו אלו וידא המשיב את מותו של המנוח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות