דודי אמסלם חושף מה יעשה אחרי הפרישה שלו – ואתם לא תאמינו

הח"כ מהליכוד מתכנן ללמוד תורה בכולל, אחרי הפרישה מהחיים הפוליטיים: "זו הפנטזיה שלי, ובעזרת השם אממש אותה" • על רפורמת הכשרות של השר מתן כהנא: "רפורמה עושים במפעל שימורים ולא בערכים יהודיים"
חרדים 10
כ"א כסלו התשפ"ב / 25.11.2021 10:17

ח”כ דודי אמסלם חשף – בראיון למשה ויסטוך בעלון השבת ‘שביעי’ – כי “הפנטזיה” שלו היא ללמוד תורה ב’כולל’, וכי הוא מתכוון לממש אותה, לאחר שיפרוש מהחיים הפוליטיים.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

“לאחר הפרישה מהחיים הפוליטיים אני רוצה להיכנס ללמוד בכולל”, אמר ח”כ אמסלם, שגדל בבית שומר מצוות ולמד בישיבה בצעירותו. “זו הפנטזיה שלי, ובעזרת השם אממש אותה”.

הוא הוסיף: “בלי הרוח עם ישראל לא שווה לירה. מטוס 35-F כבודו במקומו מונח, אבל בלי הנשמה היהודית – זו רק שאלה של זמן עד שנתפורר ונתנפץ לרסיסים”.

על  ההתבוללות אמר: “לטעמי, הסוגיה הכי חשובה והכי מסוכנת בעם ישראל. ביהדות אמריקה מי שלא אורתודוקסי זה רק שאלה של זמן עד שיתבולל. זה עלול לקרות לנו גם בארץ. יש היום מאות אלפים במדינת ישראל שחושבים שהם יהודים. צריך להתמודד עם זה ולגייר אותם. זו פצצה מתקתקת בתוך מדינת ישראל”.

הוא מתנגד לרפורמת הכשרות של השר מתן כהנא: “רפורמה עושים במפעל שימורים ולא בערכים יהודיים. זה הרס הכשרות. כהנא ובנט מחפשים לעצמם כותרות ועל הדרך לא אכפת להם להרוס מוסדות שקיימים כבר עשרות שנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לצאת בהצהרות שקונות ליבו של הציבור
    26/11/2021 17:22
    עוד דרך עלובה לרכוש מצביעים
  1. ולא חייבים לקיים. הכי קל להיות פוליטיקאי