טיפים על הדברה ודברים שאתם חייבים להכיר

נמלים, יתושים ותיקנים, מכרסמים, נחשים ויונים: אם נתקלתם באחד מאלו, יש פה כמה דברים שכדאי לדעת מראש, כדי להתמודד עם הבעיה המטרידה
תוכן שיווקי
כ"א כסלו התשפ"ב / 25.11.2021 13:17

אם נתקלתם במצב בו יש לכם אורחים לא רצויים בבית בצורת מזיקים, זו ההזדמנות שלכם לברר קצת על שירותי הדברה שונים ולהיפטר מהם אחת לתמיד.

הדברת מזיקים רלוונטית לסוגים רבים ושונים, החל מנמלים, יתושים ותיקנים שכמעט כולנו נתקלים בהם, ועד למכרסמים, נחשים ויונים שהן גם מטרד.
אם נתקלתם באחד מאלו יש פה כמה דברים שכדאי לדעת מראש כדי להתמודד עם הבעיה המטרידה.

הדברה – טיפים ודברים שכדאי לדעת: 

הדברה ירוקה – כיום לא צריך להשתמש בחומרים מסוכנים כדי להדביר מזיקים, אפשר להשתמש בהדברה ירוקה שמבוססת על חומרים טבעיים או לא מסוכנים. הדברה ירוקה היא גם טובה לסביבה וגם נפטרת מהבעיה. היא נחשבת יעילה ובריאה לאנשים עם רגישויות ובעלי חיים. כמו כן בהדברה ירוקה לא צריך לעזוב את השטח לתקופה ארוכה ולרוב אפשר לחזור לעניינים מאד מהר. בכל מקרה התייעצו עם המדביר מתי בטוח עבורכם, עבור הילדים או בעלי החיים שלכם לחזור לשטח.

אישור ממשרד איכות הסביבה – רוצים להיות בטוחים שהמדביר שלכם עושה עבודה בטוחה? אל תתביישו לבקש מראש אישור עבודה משרד איכות הסביבה. אם מדובר במדביר מקצועי שעובד באופן בטיחותי אמור להיות לו אישור כזה.

הימנעו מלהשאיר אריזות מזון פתוחות בעת ההדברה – גם אם מדובר בהדברה ירוקה, כדאי לעשות סיבוב לפני הגעתו של המדביר ולוודא שאין אוכל פתוח שעלול להיחשף לחומרי ההדברה.

בקשו מספר הצעות מחיר – כמו בכל תחום אל תתביישו לברר עם מספר בעלי מקצוע עלויות. אתם יכולים לחפש אחר מדבירים מומלצים ברשת או מול מכרים, ולאחר מכן לבקש הצעת מחיר מכמה מהם. תתפלאו לשמוע שישנם פערים שיכולים להיות משמעותיים. השוואת מחירים כדאית ובסופו של דבר משתלמת במיוחד. רק שימו לב כי המחיר הנמוך ביותר אמור לעורר חשד אצלכם וזה יכול להיות מקושר לחומרים שאינם איכותיים ומחיר גבוה מאוד, לאו דווקא מעיד על מקצועיות.

איך עובד תהליך ההדברה?

ראשית עליכם למצוא את המדביר המתאים לכם מבחינת מחיר וזמינות. ברוב המקרים המדביר יגיע לשטח עם ציוד מגן ומיכל ריסוס. את ההדברה מרססים באיזורים פינתיים, פנלים וכן האלה בעיקר כי אלו איזור שהחומר יכול להישאר בהם לזמן רב בלי להפריע או להישטף. כמו כן המדביר יעבור בנקודות רגישות למזיקים כמו פתחי ביוב, חלונות, ארונות מטבח בעיתיים וכן הלאה. בדרך ככל המדביר ינחה אתכם אם צריך לעזוב את הבית לכמה שעות או שאפשר להמשיך כרגיל.

הדברה – מחיר

מבחינת המחיר הוא משתנה בהתאם לגודל השטח, סוג ההדברה והדחיפות. אם מדובר בלכידת נחש באמצע הלילה זה לא אותו מחיר כמו להדביר נמלים בבוקר. בדרך כלל העלויות מתחילות בכמה מאות שקלים ויכולות להגיע לאלפים בודדים במקרים של שטח גדול במיוחד. אם אתם מעוניינים לקבל מידע מקיף ומקצועי לגבי מחירים קצת יותר מדויקים של הדברות, מחירון הדברה 2022 יכול לספק לכם מענה על רוב השאלות שלכם. חשוב להבין כי מחיר של הדברה מקצועית משתנה ותלוי בכל מיני קריטריונים כמו התזמון של ההדברה, סוג ההדברה שתבחרו, רמת הניסיון של המדביר, רמת המורכבות של ההדברה ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות