ח”כ סטרוק: “אחמד טיבי, יועצו של ערפת הסית נגדי” • צפו

"אויבת העם הפלסטיני", כינה אחמד טיבי את חברת הכנסת אורית סטרוק, שהגיבה: "אין עם פלסטיני" • "מכיוון שהחברים שלו יודעים איך להתנהג עם אוייבים, לא כמונו, הדברים האלה הם בגדר הסתה"
יוני גרין
כ' כסלו התשפ"ב / 24.11.2021 14:42

ח”כ אחמד טיבי כינה השבוע במהלך דיון בוועדת הכספים של הכנסת את חברת הכנסת סטרוק “אויבת העם הפלסטיני”. היום (רביעי) היא הגיבה בנאום במליאת הכנסת, וטענה כי אין דבר כזה “עם פלסטיני”.

“מנחם בגין היה אומר שאני לא יכולה להיות אויבת העם הפלסטיני כי אין עם פלסטיני””, אמרה בדיון על החוק להנצחת מנחם בגין ז”ל היום במליאת הכנסת, והוסיפה: “יותר מזה: מנחם בגין ז”ל אמר שאין בכלל ארץ שנקראת פלסטין, יש ארץ ישראל והיא כולה שלנו והיא ניתנה לנו מבורא עולם, זאת הארץ שלנו ומכיון שאין ארץ פלסטין אז אגם אין עם פלסטיני”.

סטרוק הוסיפה, “אז יש לנו ערביי ארץ ישראל והשאלה אם הם רוצים להיות אזרחים נאמנים למדינה או שכמו שאמר אתמול חבר הכנסת וואליד טאהא בדיון על חוק החשמל, הוא אמר שנכון להביא את החוק הזה באמצעות גוף בנלאומי כי מבחינתו הוא חיי תחת כיבוש”. וואליד טאהא חבר בקואליציה שלכם מעביר את חוק החשמל לערבים ולא להתיישבות הצעירה, בהגדרה שלו הוא חי כאן תחת “כיבוש”.

“אין עם פלסטיני, אבל כשם שמדינה פלסטינית, אם חס וחלילה תקום, תסכן את מדינת ישראל ככה הדברים של יועצו של ערפת אחמד טיבי שכינה אותי אוייבת העם הפלסטיני, מכיוון שהחברים שלו יודעים איך להתנהג עם אויבים, לא כמונו, הדברים האלה הם בגדר הסתה, הוא הסית נגדי וזה חמור מאוד”, סיכמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות