ד”ר מאיר פרייס: אל תקשיבו לשרלטנים, הקורונה חודרת למוח

ד"ר מאיר פרייס, מנהל המכון להמטולוגיה במרכז הרפואי 'כרמל', ובעלה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס, מבקש: "תשמרו על הילדים, לא כדאי לחלות, עדיף להתחסן ולמנוע נזקים. אחסן את ילדיי הקטנים" • "הוירוסים שחודרים לרקמת המח, עלולים לגרום לנזק משמעותי שנים אחרי ההדבקה"
חרדים 10
י"ט כסלו התשפ"ב / 23.11.2021 18:34

ד”ר מאיר פרייס, מנהל המכון להמטולוגיה במרכז הרפואי ‘כרמל’, ובעלה של ד”ר שרון אלרעי-פרייס, ביקש היום (שלישי) מההורים לחסן את הילדים ומספר כי יעשה כך בעצמו.

הוא כתב בטוויטר לכל המתלבטים: ”אני אחסן את ילדיי הקטנים. הסיבה היא בעיקרה שהוירוס הזה חודר ומדביק את תאי המוח. מעט מאוד וירוסים עושים את זה ולכן זה לא שפעת.

”כל הוירוסים שכן חודרים לרקמת המח, עלולים לגרום לנזק משמעותי שנים אחרי ההדבקה. לא חסרות דוגמאות לכך”.

ד”ר פרייס ביקש מההורים: ”אל תקשיבו לשרלטנים, לשקרנים ולצבועים, הם את הילדים שלהם יחסנו כפי שהם בעצמם התחסנו והמשיכו להפיץ את השקרים והשטויות. תשמרו על הילדים, לא כדאי לחלות, עדיף בהרבה להתחסן ולמנוע נזקים לילדים”.

ראש הממשלה נפתלי בנט ליווה היום את בנו דוד בן ה-9, שהתחסן במנת החיסון הראשונה.

בנט אמר: “אנחנו יוצאים היום למבצע חיסוני הילדים הארצי, קודם כל כדי לשמור על ילדינו. דוד כרגע התחסן. זה גם שומר על ילדינו וגם על ההורים, ועל כל מדינת ישראל. אני קורא לכל הורי ישראל לבוא ולחסן את הילדים – זה בטוח ושומר על הילדים”.

דוד בנט אמר: “חשוב להתחסן כדי שהילדים לא יחלו בקורונה וגם כדי שלא ידביקו את ההורים שלהם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עובדי אלילים וחסידי המדע
    24/11/2021 07:08
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. נגף חיידק טורף תמיד מוצאים אצלך נחמה .