לאחר שנתיים ללא תקציב: אושר תקציב המועצות הדתיות ל-2021

במסגרת אישור התקציב אישרה וועדת הכספים את המלצות הצוות המקצועי לקביעת סכום ההשתתפות המיוחד בהוצאות התקציב של המועצות הדתיות • "אישור תקציב המועצות קריטי לאספקה סדירה ומיטבית של שירותי הדת בישראל"
חרדים 10
י"ט כסלו התשפ"ב / 23.11.2021 12:56

אחרי תקציב המדינה: ועדת הכספים אישרה הבוקר (שלישי) את תקציב המועצות הדתיות לשנת 2021.

“אישור תקציב המועצות קריטי לאספקה סדירה ומיטבית של שירותי הדת בישראל. ראוי לציין כי הנטל התקציבי מחולק באופן דיפרנציאלי, כך שרשויות חזקות משתתפות יותר מרשויות חלשות כלכלית”, אומר מנכ”ל המשרד לשירותי דת, שמעון מוני מעתוק.

במסגרת אישור התקציב אישרה ועדת הכספים את המלצות הצוות המקצועי לקביעת סכום ההשתתפות המיוחד בהוצאות התקציב של המועצות הדתיות.

המשמעות של אישור המלצה זו שאחוז ההשתתפות של הרשות המקומית בתקציב המועצה הדתית משתנה מרשות לרשות בהתאם לאמות המידה שכללו: כמות תושבים, מעמד חברתי כלכלי של הרשות, מענקי איזון, ועוד. הוועדה הורכבה מנציגי השרים אוצר, פנים ושירותי דת.

שלמה תנעמי, יו”ר חבר המועצות הדתיות אמר: “ברצוני להודות לשר לשירותי דת מתן כהנא ולמנכ”ל המשרד מר שמעון (מוני) מעתוק ששמרו על תקציב המועצות הדתיות ומנעו קיצוץ בתקציב המשרד. התקציב יאפשר את המשך העשייה הברוכה בשירותי הדת במועצות הדתיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות