“קח את מכשיר ההקלטה”: עימות בבית משפט בזמן עדות ניר חפץ

עימות פרץ בין התביעה להגנה במשפט נתניהו בזמן עדותו של ניר חפץ, שהתלונן: "עשיתי טעויות שאשלם עליהם ואני לוקח אחריות - אבל לרדת מתחת לחגורה זה מיותר. גם לי יש רגשות"
שלמה בן חיים
י"ט כסלו התשפ"ב / 23.11.2021 10:51
ניר חפץ

עד המדינה ניר חפץ, יועצו לשעבר של בנימין נתניהו, ממשיך היום (שלישי) להעיד בפני בית המשפט המחוזי בירושלים. במהלך העדות, פרץ עימות בין התביעה להגנה.

התובעת ליאת בן ארי זעמה על הסנגורים שהפריעו לטענתה לעדות, ובתגובה יצא עו”ד ז’ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ’, במחאה מבית המשפט.

ליאת בן רי טענה כי היא עוד לא ראתה דבר כזה: “אומרים שאנחנו עושים דברים לא חוקיים ומשבשים משפט, יש גבול. אני מבקשת לשמור על כבודנו. אנחנו מייצגים את המדינה, הדברים כאן בלתי מכובדים בעליל. כולנו מחויבים לשמור על כבוד בסיסי”.

עו”ד מיכל מיכל רוזן-עוזר, פרקליטתה של איריס אלוביץ’, השיבה: “אני מבקשת את הגנת בית המשפט. אנחנו צריכים לשבת ולשתוק”.

ניר חפץ אמר שהוא לוקח איתו את המים כשהוא יוצא בזמן ההתנגדות, ועו”ד בן צור עקץ: “קח גם את מכשיר ההקלטה”.

ליאת בן ארי קמה ממקומה ותקפה: “דבר כזה לא ראיתי. כשעומד כאן חברי ואומר לעד: ‘קח את מכשיר ההקלטה’. יש גבול. אני מבקשת מכבודכם לשמור על כבודנו. הדברים שנאמרים פה הם בלתי מכובדים בעליל”.

עו”ד רוזן-עוזר תקפה בחזרה: “יש פה סתימת פיות. בחיים לא שמעתי נאום כזה בחיים שלי”.

עו”ד בן צור עקץ את הפרקליטות: “מניח שכבר בדקתם את ההדלפות, או שטייחתם את זה?”.

חפץ התייחס להערות הסנגורים כלפיו והשיב כי “אני עושה כמיטב יכולתי לשרת את בית המשפט ואת חשיפת האמת אני לא רואה את עצמי באיזשהו צד. ברור לי שאספוג בחקירה הנגדית, עשיתי טעויות שאשלם עליהם ואני לוקח אחריות – אבל לרדת מתחת לחגורה זה מיותר. גם לי יש רגשות”.

עו”ד חן חזר וביקש את זכות הדיבור, ואת הגנת בית המשפט: “המצב פה לא פשוט. אני מבקש שבית המשפט יורה לקחת בחזרה את הדברים הקשים שנאמרו כלפי ההגנה. זה לא פשוט. הגלגלים לא יכולים להמשיך להסתובב כאשר הרושם הברור והנחרץ הוא שהתביעה מרשה לעצמה משום שנותנים לה”.

השופטת פרידמן-פלדמן הגיבה, “לכם יש טענות נגד התביעה ולתביעה יש טענות כלפיכם. ראוי שכולם ינהגו בכבוד, ובזה סיימנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גן ילדים
    23/11/2021 11:32
    לוי
  1. הפרקליטים עוקצים אחד את השני.
    ועושים צחוק מהציבור.