משלחת ממרוקו ביקרה בירושלים בזמן הפיגוע: “חשו פחד”

"אנו מגנים בחריפות את הטרור הבלתי מתקבל על הדעת ואת המעשים הטיפשיים האלה", מסרו חברי המשלחת ממרוקו, שסיפרו על תחושת הפחד • ארה"ב הנחתה את עובדי הממשל האמריקני ובני משפחותיהם שלא להגיע לעיר העתיקה
חרדים 10
י"ח כסלו התשפ"ב / 22.11.2021 12:26

פיגוע הירי בירושלים: משלחת של אנשי תקשורת ותרבות ממרוקו המבקרת בישראל בהזמנת משרד החוץ, שהתה בירושלים בזמן הפיגוע אתמול (ראשון) בעיר העתיקה.

ראש המשלחת המרוקנית, אל-כארח אבו סאלם, סיפר בשיחה עם כאן חדשות על התחושות כששמעו על המתרחש: “חלק מחברי וחברות המשלחות חשו פחד מסוים בעקבות הפיגוע הזה”.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

במשלחת גם גינו את הפיגוע: “אנו מגנים בחריפות את הטרור הבלתי מתקבל על הדעת ואת המעשים הטיפשיים האלה שמנסים לפוצץ את מאמצי השלום באזור”, אמר אבו סאלם. “אני אומר למי שעומד מאחורי הפיגוע, לא משנה אם זה האיראנים או חמאס – אתם לא תצליחו להשיג את המטרות השפלות שלכם. אללה אסר להרוג בני אדם חפים מפשע”.

למרות המתיחות בעקבות הפיגוע, חברי המשלחת המרוקנית מתכוונים להמשיך בביקור שלהם כמתוכנן ונרגשים מקבלת הפנים בישראל: “אנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות ללכת למסגד אל-אקצא, להסתובב בשווקים ולהתפלל בירושלים”.

“איך שמטוס אל על נכנס למרחב האווירי הישראלי, הרגשנו שהאוויר מקדם אותנו בברכה עוד לפני הישראלים. הרגשנו שזאת המדינה שלנו, לא המדינה השנייה שלנו, אלא ממש המדינה שלנו”, אמר ראש המשלחת.

בתוך כך, ארצות הברית הנחיתה את עובדי הממשל האמריקני ובני משפחותיהם שלא להגיע לעיר העתיקה בירושלים בעקבות הפיגוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות