דיון בכנסת על “אלימות מתנחלים”; ‘מפחד שערבים יזרקו בקת”ב’

היום יכנסו חברי כנסת משמאל כנס תחת הכותרת עוצרים את "אלימות המתנחלים", יחד עם ארגוני שמאל קיצוני • מנכ"ל הציונות הדתית: "אני אסע מפה לכנסת עם אקדח מתחת לרכב שלי, כי אני מפחד שיזרקו עליי אבנים ובקבוקי תבערה"
חרדים 10
י"ח כסלו התשפ"ב / 22.11.2021 11:07

חברי הכנסת משמאל יקיימו היום (שני) כנס מיוחד תחת הכותרת “עוצרים את אלימות המתנחלים”. הכנס הוא ביוזמת חברי הכנסת מוסי רז (מרצ), אבתיסאם מראענה (העבודה) ואוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) בשיתוף הארגונים יש דין, שוברים שתיקה ושלום עכשיו.

לקראת הכנס שיתקיים בכנסת, טענה שקד מורג מ’שלום עכשיו’ כי מדובר ב”מיעוט קיצוני שמנסה להכתיב לכולנו מציאות מדינית שתשליך על העתיד”.

יהודה וולד, מנכ”ל מפלגת הציונות הדתית תיאר בדמעות בראיון לערוץ כנסת: “אני אסע מפה לכנסת עם אקדח מתחת לרכב שלי, כי אני מפחד שיזרקו עליי אבנים ובקבוקי תבערה”.

יצוין כי אתמול קרא וולד ליו”ר הכנסת מיקי לוי לבטל את הכנס: “בעוד דם יהודים נשפך כמים ברחובות העיר העתיקה ליד שריד בית מקדשנו, מחר מתוכנן להתקיים בכנסת כנס בהובלת השמאל הקיצוני שבממשלה שיעסוק כיצד לעצור את אלימות המתנחלים”.

“אני קורא ליו”ר הכנסת מיקי לוי שאישר את קיום האירוע לבטלו באופן מיידי. אי אפשר לנתק את האווירה בכנסת ישראל שבממשלת ישראל יושבים תומכי טרור, מועברים מיליארדים לתנועה האסלאמית וגורמי שמאל מחזירים את התקווה הלאומנית הערבית – לבין הטרור המשתולל ברחובות”.

מיקי לוי לא הגיב לפנייה, ולא התערב בנוגע לכנס שייערך כאמור בכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ןאיפה "הימין" בימינה
    22/11/2021 11:37
    פיני
  1. בכל יום יש זריקות אבנים על אוטובוסים למעלה אדומים, יש דקירות בשער שכם לאחרונה פעם בשבוע וחברי ימינה כמו בזנט, שקדיה, בורבך, כהנא הקטן עסוקים בלחבק את תומכי הטרור……