מיקי לוי ניסה שוב להקים את ועדת האתיקה – וקיבל שני סירובים

יו"ר הכנסת הוציא היום כתבי מינוי חדשים לאיוש ועדת האתיקה - לח״כ מיכל וולדיגר ולח״כ אוסאמה סעדי • ח"כ אופיר כץ, שהתבקש לכהן כממלא מקום, הודיע מיד כי הוא מוותר על התפקיד • וולדיגר: "דריסת האופוזיציה והתנהלות שאינה הוגנת, גורמים שלא אוכל לקבל את המינוי"
אריה ריבקינד
י"ז כסלו התשפ"ב / 21.11.2021 21:01

אחרי שסורב בפעם הראשונה: יו”ר הכנסת, ח״כ מיקי לוי, שיגר הערב (ראשון) כתבי מינוי חדשים לאיוש ועדת האתיקה – לח״כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת, ולח”כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית כחברי הוועדה, ולח״כ אופיר כץ מהליכוד כממלא מקום.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

יו״ר הכנסת לוי אמר: ״אמשיך לעשות כל מאמץ כדי לאייש ולהפעיל את ועדת האתיקה של הכנסת מתוך אחריות לפעילות התקינה והראוייה של הבית״.

חבר הכנסת אופיר כץ היה הראשון להודיע ללוי כי הוא לא מעוניין במינוי ומוותר עליו – “כל עוד הקואליציה תמשיך לדרוס את האופוזיציה”.

ח”כ מיכל וולדיגר הודיעה גם היא כי היא מוותרת על המינוי לוועדת האתיקה.

וולדיגר אמרה: ”הקמתה של ועדת האתיקה בעת הזו, תוך התעלמות מכוונת של הקואליציה מהנהוג בכנסת עד כה, ותוך דריסתה של האופוזיציה והתנהלות שאינה הוגנת ואינה מכבדת את כללי הדמוקרטיה, גורמים לכך שלא אוכל לקבל את המינוי”.

בשבוע שעבר ניסה לוי להקים את ועדת האתיקה, למרות התנגדות האופוזיציה, ושלח כתבי מינוי ליעקב מרגי מש”ס, גילה גמליאל מהליכוד ואוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת.

השלושה הודיעו על התפטרותם מהוועדה ולכן לא ניתן לכנס את הוועדה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות