טלטלה בחברת סלקום: אבי גבאי התפטר במפתיע מתפקיד המנכ”ל

חרדים 10
|
י"ז כסלו התשפ"ב / 21.11.2021 10:41
פחות משנתיים אחרי שמונה למנכ”ל חברת הסלולר בתום כהונה פוליטית קצרה, הודיע היום אבי גבאי במפתיע כי הוא פורש מהתפקיד – במסגרתו הביא את החברה למעבר מהספד לרווח

מנכ”ל חברת סלקום אבי גבאי הודיע היום (ראשון) כי הוא מתפטר מתפקידו, בתום כשנתיים.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לפני כן היה אבי גבאי יו”ר מפלגת העבודה, ובטרם כניסתו לפוליטיקה היה מנכ”ל חברת בזק.

ההתפטרות נחשבת למפתיעה, שכן גבאי הצליח להעביר את החברה ממצב של הפסדים, לשורת הרווח.

סלקום הציגה בתשעת החודשים הראשונים של 2021, רווח נקי של 6 מיליון שקלים, ומחזור עסקאות של כ-3 מיליארד שקל.

מדוע הוא התפטר? נימוק רשמי לא נמסר עדיין, אך בעיתון הכלכלי ‘גלובס’ נכתב כי בקרב בעלי השליטה האחים זלקינד וצחי נחמיאס, בעלי השליטה בדיסקונט השקעות, השולטת בסלקום, פחות אהבו את עצמאות היתר של גבאי ואת העובדה שהם פחות מעורבים מכפי שציפו.

יו״ר דירקטוריון סלקום, דורון כהן: ״אבי גבאי חולל בשנתיים האחרונות שינוי עצום בחברת סלקום, שכולל בראש ובראשונה הנחת תשתית ליחסי החברה עם ציבור לקוחותיה ושיפור בחברה על כל רבדיה ובתוצאותיה הכספיות. השינוי הונח על שלושה יסודות: בניית אמון בין החברה ללקוחות, בניית מערכת יחסים של שותפות בין ההנהלה והדירקטוריון לנציגות העובדים והעובדים, ושיפור מאסיבי בתשתיות של החברה. לסלקום הנהלה חזקה ויציבה, אשר תמשיך לשמור על יציבות וצמיחה בתקופת הביניים ובעתיד״.

אבי גבאי אמר: ״סלקום היא חברה מצוינת ובעבודה מאומצת של כל חלקיה, העובדים, ההנהלה והדירקטוריון, הצלחנו לאחרונה להחזירה למסלול ההשקעות והרווחיות. כעת בשלה העת עבורי לפנות לאתגרים חדשים. אני מודה לכל שותפיי לעשייה על התמיכה הגדולה שלה זכיתי במהלכים שביצענו״.