אמסלם: לכולם מותר לדבר עם ידיים ולהיות בוטים, רק לי לא? לא עוד!

חרדים 10
|
ט"ז כסלו התשפ"ב / 20.11.2021 19:09
חבר הכנסת דוד אמסלם מגיב במוצ”ש לעליהום התקשורתי עליו במהלך השבת, בגין דבריו נגד השמאל • “אמרתי ולא אתנצל על כך – כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני”

ח”כ דודי אמסלם מהליכוד הגיב עם צאת השבת לעליהום התקשורתי עליו סביב דבריו נגד השמאל – ולתלונה במשטרה שהגישה נגדו תושבת הצפון.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

“הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת”, אמר אמסלם. “הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (-השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט…”

הוא הוסיף: “אמרתי ולא אתנצל על כך – כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא? לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא?! אז לא עוד.

“אשקול להגיש תביעה נגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי”.

בתוך כך תושבת הצפון הגישה היום תלונה במשטרה נגד ח”כ אמסלם בגין מה שהגדירה “איומים”.

התלונה הוגשה בתחנת המשטרה בראש פינה, בעקבות דברים שלפי דיווח ב’דה מרקר’ אמר השבוע אמסלם בספייס בטוויטר. יצוין, כי כתב דה מרקר התנצל על עיוות דברי אמסלם והבטיח לתקנם.

במהלך הדיון הקולי אמר אמסלם: “כנופיה מטורפת, בולשביקית, אנטי-ציונית השתלטה על המדינה. ממשלת פלסטין, סמרטוטי רצפה. חבורת ילדים שמנסור עבאס הארכי-מחבל מנהל אותם. בקרוב הם יעבירו חוק שלא ייתנו לתושבי עיירות הפיתוח להצביע – יגידו למרוקאים שהאשכנזים מתל אביב יותר חכמים.

“ראש הממשלה נתניהו הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא.. כל פקיד שממנים ישר מתהפך על הליכוד, זה לא יקרה יותר. הממשלה תהיה ועדת האיתור – רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו נחתוך לו את המשכורת”.

הוא הוסיף: “אם אני אהיה יו”ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שיילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד – ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין ‘יש שופטים בירושלים’. אנחנו נדרוס אותם.

“נביא להם חוקים על הראש שהם לא יתאוששו 20 שנה. כדי לשלוט נמחק את המילה ‘צדק’. היא לא קיימת יותר.

״היועמש לא רצה לתת לי ייצוג (-בבג”ץ על מינויים) נאלצתי לקחת חבר טוב שלי שסייע בידי. אנחנו צריכים להיות מפוכחים, להבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז, ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה, בסוף הם יאכלו אותנו שוב, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום״.