לא תאמינו מה יחידת הצוללים של זק”א הוציאה היום מתוך הכינרת

במבצע מיוחד שנערך הבוקר על ידי צוות צוללים מיחידת הצוללים של זק״א, הוצאו מאות ק״ג פסולת מהכינרת • "הוצאנו מאות ק"ג של מוצרי ברזל וצמיגים ועשרות ק"ג של שאריות פלסטיק ואריזות שהושלכו על ידי אנשים שבאו לטייל ולהינות מהכינרת וגמלו לה רעה תחת טובה"
חיים טוויל
ט"ו כסלו התשפ"ב / 19.11.2021 14:24

במסגרת אימון מיוחד של יחידת הצוללים של זק”א בכינרת הבוקר (שישי), הוציא צוות מצוללי היחידה, מאות ק”ג של פסולת ברזל, צמיגים עגלות ופריטי אשפה שהושלכו לחופי טבריה.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מתנדבי יחידת הצוללים של זק”א, המקיימים אימוני כשירות מבצעית לקראת משימות החורף, נטלו על עצמם לסייע בנקיון של כל חוף בו הם מתאמנים .

עוז אביזוב צולל בכיר ביחידה מתאר: “במסגרת האימונים התקופתיים בכינרת אנחנו מתרגלים חיפוש בתנאי מים ללא ראות, המחייבים מישוש קרקעית הים. אנשים רואים את הכינרת יפה מבחוץ, אך לא מודעים לחלק המוסתר ההולך ונעכר מפסולת אנושית המושלכת לקרקעית.

“הוצאנו מאות ק”ג של מוצרי ברזל וצמיגים ועשרות ק”ג של שאריות פלסטיק ואריזות שהושלכו על ידי אנשים שבאו לטייל ולהינות מהכינרת וגמלו לה רעה תחת טובה בכך שמזהמים את המים. החלטנו לעשות את הפעולה ההפוכה ובכל חוף בו נתאמן נאסוף את הפסולת המצויה בקרקעית”.

אשר אלמלם, מנהל החופים בטבריה, ציין לשבח את מתנדבי היחידה: “אני מכיר את יחידת הצוללים של זק״א, מתנדבים מסורים שפועלים ומתאמנים בכדי להציל חיים. נפעמתי הבוקר. למרות שמדובר ביום חורפי התייצבו המתנדבים למשימה של שיפור איכות הסביבה ודאגה לנקיון החופים בטבריה לצד האימונים המקצועיים המשלבים הצלת חיי אדם וטבע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות