ימינה תיעזר בליכוד וסמוטריץ נגד רע”מ? החרדים יצביעו עם רע”מ?

המחלוקת סביב חוק החשמל מביאה את שתי המפלגות לגייס תומכים לקראת ההצבעות מחר בוועדת הפנים הנשלטת על ידי רע"מ • גם חילופי ההאשמות נמשכים כשח"כ טאהא והשרה שקד תוקפים אחד את השנייה
חרדים 10
י"ב כסלו התשפ"ב / 16.11.2021 09:36

העימות בין ימינה לרע”ם סביב חוק החשמל עולה מדרגה: שתי המפלגות החלו לגייס מפלגות אחרות מהקואליציה ומהאופוזיציה, כדי שיצביעו איתן על החוק שעולה מחר (רביעי) בוועדת הפנים. כך דווח זאב קם ב’כאן חדשות’.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

המצב שבו בתוך הקואליציה מגייסים קולות אחד נגד השני הוא חסר תקדים ומעיד על חומרת המשבר.

לפי הדיווח, ברע”ם גייסו את תמיכת הרשימה המשותפת ומנסים לגייס גם את המפלגות החרדיות מהאופוזיציה – כאשר הבקשה מהן היא כי לפחות לא יצביעו נגד החוק בוועדה.

ח”כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת אמר: “בעקבות ההסתה של איילת שקד ותנועת רגבים נגד חוק החשמל של רעמ אנו מודיעים כי נתמוך בשינויים שרע”מ מבקשת להכניס לחוק”.

גם את מפלגת העבודה ומרצ מנסים ברע”ם לגייס להצביע יחד איתם.

בימינה מדברים עם אנשי ישראל ביתנו ותקווה חדשה על מנת שיצביעו איתם. בנוסף, פנו בימינה גם לליכוד ולציונות הדתית מהאופוזיציה שיצטרפו אליהם, באופן חריג יחסית לאור היחסים הרעועים בין המפלגות.

במקביל, נמשכים גם חילופי ההאשמות בין הצדדים.

חבר הכנסת וליד טאהא אמר אתמול על שרת הפנים איילת שקד: “אין אמון בשקד וזה שורש הבעיה. שקד פועלת בכוונה נגד רע”מ ומנסה לרוקן את החוק”.

שקד התייחסה לאיום של רע”ם שלא להצביע עם הקואליציה על חוקים במליאה ואמרה: “מצדי שהקואליציה לא תביא חוקים להצבעה בגלל זה. אני לא מוכנה להתקפל בנושא הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה הזמן
    16/11/2021 20:03
    חנן
  1. להצביע עם ימינה ולהעמיק את הסכסוך עם רעם