‘בקרוב פְּרַאבְדָּה’? גלי צה”ל קיצצה לברדוגו שעות שידור והרשת גועשת

מ"מ מפקד גלי צה"ל גלית אלטשטיין הודיעה על שינויים בלוח השידורים של התחנה הצבאית - והותאה: מברדוגו הורדו כבר ארבע שעות שבועיות נתניהו: מנסים לחנוק את רצון הציבור בכל דרך • אבוטבול: "מי שלא רוצה לראות אותך כשדרן, עוד ייאלץ לשמוע את קולך כח״כ ואף כשר"
אבי כץ
י"א כסלו התשפ"ב / 15.11.2021 20:27

מ”מ מפקד גלי צה”ל גלית אלטשטיין הודיעה על שינויים בלוח השידורים של התחנה הצבאית, כאשר המשמעות הבולטת של המהלך: פחות שעות שידור לפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, שסומן על ידי גורמים בשמאל כ”בעייתי”.

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לפי הלוח החדש,  החצי השעה האחרונה של יומן הערב, במסגרתו משדר ברדוגו ארבעה ימים בשבוע, תחתך לטובת הארכת תוכנית כלכלית. זאת לאחר שכבר נחתך הזמן בו הוא משדר בימי שני ושלישי. לאור מהלכים אלה, מברדוגו הורדו כבר ארבע שעות שבועיות.

יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב היום, בפתח ישיבת הסיעה, על ההתעמרות בפרשן האהוב: “עכשיו יש להם גם בעיה אחרת. יש נחיתה של הרייטינג של ערוצי התעמולה, אז מה עושים? נפעל גם נגד ערוצי התקשורת באופן לא דמוקרטי. יש למשל תוכנית בגל״צ של יעקב ברדוגו והיא הפופולרית ביותר בגל״צ. 350,000 מאזינים, יש לו פי 3-4 מאזינים מרזי ברקאי. עכשיו קיצצו לו שעה, בדרך לקצץ אותו בכלל. באמצעים האלה הם מנסים לחנוק את רצון הציבור בכל דרך. להחליף את העם, להשתיק את העם, בכנסת ובתקשורת”.

ח”כ יואב קיש: “יש תמורה לאגרה. מפקדת גל”צ החדשה גלית אלטשטיין מיישמת את רצון גנץ, שר הביטחון, שלשם כך מינה אותה. המטרה: לקצץ בשעות השידור של ברדוגו. זו ה’דמוקרטיה’ של שלטון השמאל. אל תתבלבלו, אין חופש דעות, רק אם המסר שלך מתאים תקבל זמן שידור. גם את זה לא נשכח שנחזור לשלטון”.

הפרשן הבכיר של חדשות 12, עמית סגל, הגיב: “מפקדת גל”צ הזמנית, שכהונתה פוקעת בשבוע הבא, הכריזה על קיצוץ זמן השידור של ברדוגו בשליש: התכנית תקוצר משעה וחצי לשעה”.

אשת התקשורת יערה זרד הגיבה: “חבר הכנסת משה ארבל בשאילתא לשר הביטחון: מדוע מ”מ מפקד גל”צ מקצרת את זמני השידור של יעקב ברדוגו? האם נלקחו בחשבון שיקולי רייטינג? האם שר הביטחון היה מעורב בדרך כלשהי בהחלטה?”

ח”כ יואב בן צור: “יעקב ברדוגו הוא עיתונאי מהשורה הראשונה אשר עושה עבודת עיתונות מקצועית ועניינית. החלטת גל”צ לצמצם את שעות שידורו היא המשך ישיר לסתימת פיות שמוביל המחנה הדורסני. זו פגיעה חמורה במחנה הלאומי שברדוגו משמיע את קולם מעל גלי האתר. העידן שמחנה השופרות משתיקים את קולנו בתקשורת חלף מן העולם”. 

משה אבוטבול: “יעקב ברדוגו היקר, אל תירא ואל תחת! אנחנו בש״ס מגבים אותך ונילחם למענך ונגד סתימת פיות של המוחלשים – באיצטלה של ‘התייעלות’ ועוד כל מיני מכבסות מילים! מי שלא רוצה לראות אותך כשדרן, עוד ייאלץ בעזרת ה׳ בעתיד הקרוב לשמוע את קולך כח״כ ואף כשר”.

הוא הוסיף וצייץ: “כאשר רואים את התגובות הקשות של הציבור ברשת על הדחתו וצימצומו של השדרן יעקב ברדוגו – זה בדיוק בגלל שהוא מקצועי ורגיש, ומייצג את כל ישראל השניה המוחלשת ואת נאקותיה! כנראה שלגלי צה״ל יוחלף השם בקרוב ל-‘פְּרַאבְדָּה’, העיתון ברוסיה דאז… זה מתקרב!!!”

יו״ר סיעת ש״ס בכנסת, ח״כ מיכאל מלכיאלי, אמר במליאת הכנסת: “הממשלה משקרת פעם אחר פעם את הציבור שהיא הגישה תקציב חברתי. היום אין חברתי אחד סביב שולחן הממשלה. ההחלטה לצמצם את זמן השידור של יעקב ברדוגו לא מקצועית וניסיון להשתיק כמעט שני מיליון אזרחים מישראל השניה”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות