האב אכל מצלחת סעודת השבת של בנו – והוא הביא סכין ודקר למוות

המשטרה השלימה חקירת אירוע חשד לרצח, במהלכו חשוד דקר ביום שבת את אביו למוות בעיר בית שמש • אתמול הוגשה נגד החשוד בבית המשפט הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום
חיים טוויל
י"א כסלו התשפ"ב / 15.11.2021 16:00

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון במשטרה, השלימו בימים האחרונים את חקירת רצח תושב בית שמש, שנדקר למוות בידי בנו  בן ה-17.

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

ביום שבת לפני כשבועיים בשעות הבוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על דקירתו של אדם בעיר בית שמש. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום ובתוך זמן קצר עצרו את החשוד במעשה.

במקביל צוותי הרפואה בזירה נאלצו לקבוע את מותו בתום ניסיונות החייאה במקום.

מחקירת המקרה עולה, כי באותו סוף שבוע התגלע ויכוח בין החשוד לאביו על רקע אורח חייו של הבן. על פי החשד, כבר ביום שישי לאחר שסיים החשוד את עבודתו, ביקש מאחותו שתאסוף אותו ברכבו של האב – שסירב לכך.

לאחר שהחשוד הגיע לבית, פרץ ויכוח בין השניים על כך. בשעות הערב, כעס האב על הרעש שבקע מחדר ילדיו, ולמחרת בבוקר – יום שבת, התגלע בשנית ויכוח ביניהם, לאחר שאב המשפחה החל לאכול מצלחת סעודת השבת של בנו, ובתגובה העיף החשוד את הצלחת לעבר הקיר.

האב ניגש אל חדר בנו והחל מחפש דבר מה. בשלב זה ניגש החשוד אל המטבח והצטייד בסכין אותה שם במכנסיו וניגש חזרה לחדרו, שם התעמת עם אביו ודקר אותו בפלג גופו העליון.

מיד לאחר המעשה, האב התמוטט והחשוד ניסה לסייע תוך שימוש במגבת לחסום את הדימום. לאחר שאחת השכנות נכנסה לדירה והחלה בפעולות עזרה ראשונה, עזב החשוד את הבית ובהמשך נעצר על ידי המשטרה בחשד לרצח.

אתמול הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים נוספים, עד ליום חמישי הקרוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות