אישום מזעזע: ביצע עברות חמורות בחרדית בת 12 במודיעין עלית

חיים טוויל
|
י"א כסלו התשפ"ב / 15.11.2021 15:26
בן 30, עובד בסופרמרקט במודיעין עילית, פגש במקום נערה בת 12 ומסר לה פתק עם פרטיו והכיתוב: “תתקשרי אלי שאף אחד לא יידע” – תוך שהוא מתחזה לצעיר כבן 19 • בהמשך ביצע בה מעשים חמורים במיוחד בשתי הזדמנויות, ברכבו ובביתו, מבלי שהיא מבינה את חומרת הניצול

פרקליטות מחוז מרכז-פלילי הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד בנימין (שמואל) מרצ’לו, בן 30 מהיישוב ספסופה, בגין עבירות של מעשה חמור ומעשה חמור בנערה שטרם מלאו לה 14 שנים – אותן ביצע במספר הזדמנויות בנערה חרדית בת 12, אותה הכיר באקראי בעת עבודתו בסופרמרקט בעיר מודיעין עילית.

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד יסמין שביט, הנאשם עבד בסופרמרקט במודיעין עילית, שם פגש במתלוננת, תושבת העיר המקיימת אורח חיים חרדי, ואשר הגיעה למקום עם חברתה.

הנאשם ניגש אל המתלוננת, ומסר לה פתק עם פרטיו האישיים – והכיתוב: “תתקשרי אלי שאף אחד לא יידע”. במקביל למסירת הפתק, קרץ לה וסימן לה – “להיות בשקט”.

הנערה התקשרה לנאשם, לאחר שסברה כי מדובר בחברו של אחיה. בשיחה הטלפונית ביניהם שאל הנאשם את הקטינה לגילה, והיא השיבה לו שהיא כבת 12 ואילו כנשאל לגילו השיב כי הוא בן 19.

באותה שיחה החמיא הנאשם לקטינה על מראה החיצוני ושכנע אותה להיפגש איתו בסמוך למקום מגוריה בעיר. הנאשם הגיע לאסוף את הקטינה ברכבו ונסע ביחד עמה למגרש חנייה סמוך, שם ביצע בה עבירות חמורות שונות, תוך שהיא מסרבת ומנסה להדוף את הנאשם בתירוצים שונים.

במועד נוסף, התקשר הנאשם לקטינה ושכנע אותה להגיע לביתו. הנאשם הוביל אותה לחדר השינה שלו, וביצע בנערה מעשים חמורים במיוחד.

במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד הנאשם בקשת מעצר, בה ציינה עו”ד שביט: “מעשיו השפלים של המשיב ונסיבות ביצוען כלפי קטינה זרה לו מהמגזר החרדי כבת 12, תוך ניצול תמימותה הרבה והעדר הבנתה את מעשיו של המשיב מצביעים על מסוכנותו הרבה.

“המשיב פיתה את הקטינה, שכנע אותה להיפגש עימו תוך שהוא מתחזה לצעיר כבן 19, ובשתי הזדמנויות ברכבו ובביתו ביצע בה שורה של עבירות חמורות וקשות…  מבלי שהיא מבינה את חומרת הניצול ואת מעשיו. מעשיו והעדר השליטה ביציריו מעיד על מסוכנותו הרבה כלפי הקטינה וציבור הקטינות בכלל”.