“זו הייתה טעות”: יועצו הקרוב של נתניהו מדבר ומעריך שהוא יחזור

יונתן אוריך, יועץ התקשורת של נתניהו, התראיין לפודקאסט 'הון שלטון' של נדב פרי • "פירוק האחדות היה טעות, וגם נתניהו וגנץ רואים זאת ככה" • מעריך שהבוס שלו יזכה מחדש בראשות הממשלה: "נתניהו נמצא בשליחות, הוא עוד יחזור"
חרדים 10
י"א כסלו התשפ"ב / 15.11.2021 11:10

יונתן אוריך, יועץ התקשורת והרשתות החברתיות של ראש האופוזיציה כבר 7 שנים, מספר בריאיון שהעניק לפודקאסט החדש ‘הון שלטון’ של נדב פרי, כי לדעתו נתניהו  יזכה מחדש בראשות הממשלה.

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

בראיון הוא דיבר על הלך הרוח של ראש הממשלה לשעבר: “הוא כבר כמה שנים נמצא בשליחות, אני חושב שהוא עוד יחזור”.

אוריך סיפר על הבוקר שבו נגמרו 12 שנות שלטון רצופות: “היינו במשרד ראש הממשלה בחפיפה עם בנט, ואז יצאנו מהמשרד, ופתאום השיירה הייתה רק שני רכבים. כראש ממשלה היו חוסמים את המסדרון כשהוא היה מגיע לכנסת, המסדרון ריק. כשהגענו למסדרון אנשים היו שם. בא אליו איזה בן אדם אומר לו ‘ביבי, אני יכול לתת לך לחיצת יד? להגיד לך תודה?’, ואף אחד לא דוחף אותו”.

אוריך, שותף בחברת הייעוץ ‘פרספשן’ של שרוליק איינהורן, סבור שפירוק הממשלה הקודמת על רקע אי-העברת התקציב היה משגה של הבוס שלו ושל ראש הממשלה החליפי לשעבר, שר הביטחון בני גנץ.

הוא מעריך שגם נתניהו עצמו מצטער על הטעות הזו היום. “אני חושב שפירוק האחדות היה טעות, ואני חושב שגם הם רואים זאת כטעות. אני מרגיש שזו טעות, אני גם יכול להודות שזו טעות, אבל זו טעות שצריך שניים לטנגו. אני חושב שכולנו היינו מרגישים טוב יותר בממשלה הקודמת שהיינו בה”.

גם עם הסקרים האחרונים שמצביעים על התחזקות הליכוד, עדיין אין לבלוק של נתניהו אפשרות לממשלה. גם אוריך עצמו תוהה איך עוד לא נמאס לנתניהו, ולמה הוא עדיין בזירה הפוליטית. “לא מצליח להבין, ואני שמח שאני לא מצליח להבין. הוא מבוגר, הוא יכול לעשות יותר. יכול להיות שהוא יחשוב על הסיטואציה, אבל יימאס לו? לא.

“לדעתי הוא כבר שנים נמצא במסלול של שליחות כזאת. אני חושב שהוא יחזור, הוא מוכן להשקיע את זה. המשפחה שלו גם תומכת בו לעשות את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברוכים הבאים לפודקאסט שבו גברים אשכנזים תל אבייבים בגיל העמידה מראיינים גברים אשכנזים תל אביביים אחרים בגיל העמידה.
    04/12/2021 20:02
    רועי
  1. ברוכים הבאים לפודקאסט שבו גברים אשכנזים תל אבייבים בגיל העמידה מראיינים גברים אשכנזים תל אביביים אחרים בגיל העמידה.