כך מתנגדי החיסונים ניצלו את הטרגדיה של נערת הסמינר בת ה-16

מתנגדי חיסונים הפיצו פוסט ברשתות החברתיות: "אפרת בת ה-16 הוזרקה, קיבלה אירוע מוחי, ומתה. עוד קורבן אומלל של הזריקה המחרידה" • אחיה יעקב בשיחה מיוחדת עם חרדים 10: "שקר וכזב, למה להמציא?! מאיזו סיבה? היא נפטרה ממום מולד. אנו שוקלים לתבוע את מי שמפיץ"
ישראל יוספי
י' כסלו התשפ"ב / 14.11.2021 17:30

טרגדיה קשה וכפולה פקדה את משפחת מצליח: בשבוע שעבר בו נפטרה הנערה החרדית אפרת מצליח בת ה-16 ע”ה מרחובות.

אפרת נפטרה לאחר אשפוז בבית החולים. ביום שישי בערב לפני שבועיים חשה כאבי ראש עזים, ופונתה אל בית החולים קפלן, ומשם הובהלה לבצע ניתוח בבית החולים שניידר וכעבור עשרה ימים נפטרה.

בשבת, כמה ימים אחר כך,  נפטרה בירושלים הסבתא, מרת ברכה מצליח ע”ה, אמו של הרב יוסף דוד מצליח, בתוך ה’שבעה’ על בתו אפרת ע”ה.

אולם, למרות שהמשפחה הכאובה נמצאת בימים אלה באבל – הרוע והשנאה הגיעה גם אליהם.

בימים האחרונים, לאחר פטירת אפרת ע”ה, הופץ על ידי מתנגדי חיסונים פוסט ברשתות החברתיות, בצירוף תמונתה עם הכיתוב: “אפרת בת ה-16 נערה מסמינר ברחובות הוזרקה, קיבלה אירוע מוחי, ומתה. עוד קורבן אומלל של הזריקה המחרידה של פייזר”. כביכול אפרת נפטרה לאחר החיסון השלישי.

אחיה של אפרת ביקש לפרסם בשם משפחתו: “המשפחה מוסרת שזה שטויות. זה מוסיף על הצער שלנו. הפטירה של אחותי האהובה לא קשורה לחיסון אלא למום מולד ואנחנו שוקלים לתבוע את מי שמפיץ זאת”.

בשיחה עם חרדים 10 אומר האח יעקב מצליח: “התקשורת היום חכמה, אחד כותב משהו וזה רץ. איזה רב פרסם את זה שהיא התחסנה חיסון שלישי, ושבוע לאחר מכן נפטרה. קיבלנו טלפונים מכל המשפחה, והוא אני לא מכיר את הרב הזה… הוא אמר שהוא דיבר עם האבא, זה שטויות לגמרי. אני אח של אפרת אומר שזה שקרי לחלוטין.

“ההרגשה היא כאילו עושים ‘מסחר’ באחותך, סליחה שאני אומר ככה, אבל כן – זה עצוב. מתעסקים בתפל ולא בעיקר. מתעסקים בשקר וכזב, זה כלל לא נכון וזה עוול למשפחה. פשוט עוול.

“ראוי להעמיד את האנשים האלה על מקומם. הוא רוצה לקחת את המקרה שלנו כדי להצדיק את הטיעונים שלו נגד החיסונים. מה אכפת לו? אם יש אפשרות לקחת לכיוון שלו את הסיפור הזה, אז למה לא… הוא אמר שהכל בגלל החיסון, התחיל להמציא דברים לא נכונים. כשעושים דבר כזה על גבה של משפחה לאחר שקורה כזה אסון – זה פשוט עוול”.

דיברתם אתו שיוריד את הפרסום?

“הוא שינה משהו קצת. האמת שדודה שלי דיברה איתו, אני פחות רוצה להתעסק עם זה”.

היה חשוב לכם לפרסם שמדובר בשקר – מדוע?

“כי זה שקר. אם זה היה אמת, היינו אומרים את האמת. אבל זה שקר, אז למה להפוך את היוצרות. למה? למה להמציא שהיא התחסנה שלושה חיסונים ושבוע אחרי נפטרה?! למה?! מאיזו סיבה? היא נפטרה ממום מולד – ככה אמרו הרופאים, היא הייתה חולה לפני יותר משנה. זה הסיפור”.

אתם שוקלים לתבוע את אותו אדם?

“אני שמעתי שהייתה שיחה במשפחה המורחבת והמצומצמת – איפה זה אוחז כרגע, זה עלה על השולחן. אני לא יודע אם אב המשפחה שלנו ייתן לזה יד, יכול להיות שכן יכול להיות שלא. יש אנשים שמטבעם זה לא לריב. מה מעניין אותי מה השני אמר? זה האנשים. אחד מהם זה אבא. לא אכפת מה אמר, מה לא אמר, נו אז אמר. יש כאלה שזה יותר חורה להם. גם לנו זה חרה מאוד” .

האח מספר על אפרת: “סיפור כזה לא עובר בין רגע, אי אפשר להמשיך את היום רגיל. קיבלנו טלפונים מכל העולם, כשהייתה מורדמת ומונשמת. מארגנטינה ולוס אנג’לס, איטליה, צרפת. מאיפה לא? אדם שנחת מהודו עצר לדוד שלי טראמפ והוא אמר לו תגיד פרק תהילים לרפואתה. אותו אדם אמר לו: לפני יומיים נחתתי מהודו אמרנו שם פרקי תהילים. אני לא יודע איך זה הגיע לשם. זה תפס הרבה אנשים. חשוב שאנשים יתחזקו בעקבות המקרה”.

המשפחה מבקשת מעם ישראל להתחזק לעילוי נשמתה, אפילו בקבלות קטנות, דבר שיחזק את בני משפחתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות